Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Maddiker, Østjylland

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allanm

Tilmeldt:: 08 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allanm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Maddiker, Østjylland
    Sendt: 22 Jul 2011 kl. 15:58
Det er efterhånden mange år siden, jeg har fisket seriøst med maddiker.

Nu er jeg faldet over nogle fredfisk, der virker lidt kræsne over for majs og orm. Jeg vil gerne tilbyde dem maddiker.

Spørgsmål:
Er der nogen butikker i Østjylland, der sælger levende maddiker, gerne til bare nogenlunde rimelige priser?

Jeg kan naturligvis bestille dem på nettet per postordne, og vælger det som løsning hvis jeg ikke har lokale alternativer.
 
Tak for hjælpen

Allan
Til top
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2011 kl. 16:29
grejbiksen i silkeborg gør, men det er i små æsker, så hvis du skal ha store mængder bliver det dyrt!
Til top
Christian Baatrup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Christian B

Tilmeldt:: 12 Jul 2010
Geografisk: galten
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Christian B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2011 kl. 17:12
Mener helt bestemt og 100% sikkert at de kan fåes ude ved Pinds Mølle P&T, både i butikken og i automaten.
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2011 kl. 19:31
Ja pindsmølle P&T sælger dem
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2011 kl. 20:22
Til top
Allan Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allanm

Tilmeldt:: 08 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allanm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2011 kl. 13:59
Hmmm, mon ikke en liter kan "strækkes" til at holde til et par ture. Det må være løsningen når der om et par uger dømmes ferie.  

Tak for tips!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum