Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lakseelve sydlige Norge??

 Besvar Besvar
Forfatter
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lakseelve sydlige Norge??
    Sendt: 11 Jul 2011 kl. 15:02
Så er der brug for lidt hjælp igen.
 
Jeg havde sådan set opbrugt min kvote af "fiskevelvillighed" fra konen, men har alligevel fået overtalt hende til at tage børnene og campingvognen med til Norge.
 
Vi kører til Oslo og indover/nedad. Planen er campingere ved Kristiansand eller ved Mandalsområdet til en start.
 
Har I ikke nogle gode ideer til laksefiskeri i det område, vi er selvfølgelig mobile. Vil helst fiske med flue, men er åben over spinnefiskeri også.
 
Jeg havde lidt kik på Mandalselven, men så at kraftværkerne skulle renoveres i en af de uger vi skulle afsted med medfølgende vandmangel.
 
Vi skal afsted fredag den 22.7 og to uger frem.
 
Jeg fisker et par uger i Gaula hvert år, så smålakseelve har også stor interesse.
 
Topgrænsen af vores radium er nok Bergen og østover.
 
Gode forslag modtages med glæde (meget gerne i et område hvor der er smukt til konen og aktiviteter til børnene :-) )
 
Venligst
 
Jens
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2011 kl. 15:39
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2011 kl. 19:11
Tak, det var en rigtig god side.
Til top
Jan Sinding Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Janus

Tilmeldt:: 20 Apr 2002
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Janus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2011 kl. 19:16
Bemærk at kraftværkerne i Mandal er lukket i uge 30-31 -32.
D.v.s.at elven kommer til at gå med sølle 8-10 kubik.
Altså håbløst til laksefiskeri.
Jeg ville satse på Otra.
God tur og knæk og bræk.
Til top
jimmi haurholm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jimmi h

Tilmeldt:: 11 Apr 2002
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimmi h Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2011 kl. 22:14
http://www.otralax.no/ her er lidt at kigge på .- kogb

Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2011 kl. 07:02
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum