Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gule polbriller???

 Besvar Besvar
Forfatter
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gule polbriller???
    Sendt: 08 Jul 2011 kl. 13:09
Er der nogen der ligger inde med link til nogle polbriller med gul eller ravfarvet glas, de skal bruges på kysten i det sidste dagslys. Dem jeg selv kan finde koster allesammen fra 4-500kr og opOuch 
og så dyre briller skal jeg ikke have, da de sjældent bliver så gamleConfused
Til top
mads merrild Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Omerrild

Tilmeldt:: 05 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Omerrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 13:55
Til top
Carsten Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lai Avatar

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 14:06
se efter et par Snowbee de er ikke så dyre. Mine er fra Michaels Jagt og Fiskeri.
Carsten Lai
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 19:38
Til top
Claus Julius Blomgreen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cjbhare Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cjbhare Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 20:22
Kan ikke lige helt vurdere om disse er gule, men billige det er de ihvertfald.
Kender ikke brillen, men det hænder da at pris og kvalitet fletter fingre med hinanden.
Mvh Claus
Til top
jens wennecke Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wennecke

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: københavn og møn/falster
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wennecke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2011 kl. 07:13
Til top
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2011 kl. 08:36
Jeg tror at jeg ringer til Nap Nap og hører om jeg ikke kan komme forbi og prøve de to han har. han bor 7 km fra mig. Jeg vil allerhelst prøve dem først.
 
Dem fra flying fisherman ser heller ikke kedelige udSmile
Til top
Peer Tanggaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
peerft Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2001
Geografisk: De Vestjyske åer og søer.
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peerft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2011 kl. 09:34
Citat: Frank T

Er der nogen der ligger inde med link til nogle polbriller med gul eller ravfarvet glas, de skal bruges på kysten i det sidste dagslys. Dem jeg selv kan finde koster allesammen fra 4-500kr og opOuch 
og så dyre briller skal jeg ikke have, da de sjældent bliver så gamleConfused
Jeg bruge selv denne model. 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres