Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilpasse skydehoved Fenwick Ironfeather II 9'9" #7

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Topsøe Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Martintops

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Geografisk: Vejle
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martintops Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tilpasse skydehoved Fenwick Ironfeather II 9'9" #7
    Sendt: 07 Jul 2011 kl. 08:36
Det er til lakseturen i Namsen. I år satser jeg på en laks på enhåndsstangen:)
Til top
allan blak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stingers?

Tilmeldt:: 13 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 262
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stingers? Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2011 kl. 19:07
en lille detalje er det til  kysten åen eller madamgrum?
Til top
allan blak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stingers?

Tilmeldt:: 13 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 262
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stingers? Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2011 kl. 18:59

jeg vil sige 16,5- 18 gram afhængig af temperement og du ender nok op på 9-10,5 meter .

jeg har selv brugt 18 gram på samme kæp fungere fint når der er lidt vind det er dog en 9ér der klippet ned til 9,5 meter.
hvad har du brugt af line tidligere ?
Til top
Martin Topsøe Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Martintops

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Geografisk: Vejle
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martintops Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2011 kl. 14:40
Jeg vil høre om der er nogen der kan fortælle mig hvilken vægt og længde et skydehoved til fenwick ironfeather II 9'9" #7 der er optimal. Jeg har købt et Guideline Power Taper TripleD klasse 8/9 som skal tilpasses.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down