Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tip: Briller til natfiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
Magnus Ørum Harkjær Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Harkjer Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2002
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Harkjer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tip: Briller til natfiskeri
    Sendt: 06 Jul 2011 kl. 11:47
Jeg ved ikke, om andre kan få gavn at dette, men jeg synes selv, det er ret smart.

Bruger du heller ikke briller normalt?
Gider du heller ikke dine polbriller til natfiskeri? 
Har du det alligevel bedst med at beskytte dine øjne under fluefiskeri i mørket?

Sådan havde jeg det i hvert fald, og jeg fandt et par briller uden styrke i Tiger. Det er der jo ikke noget sensationelt i, men jeg blev alligevel overrasket, da jeg fandt et par, som tilmed havde små LED-lys i begge sider af brillen. Lyset er relativt skarpt og rigeligt til at rode med forfanget, binde en knude eller lede efter kaffekoppen. I kombination med en god pandelygte er det intet problem med lidt natteroderi.

Prisen er sølle 30 kroner. 

Hermed videregivet til alle natteluskerne.
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2011 kl. 12:52
Bruger selv altid briller når jeg fluefisker - polaroid i de lyse timer og alm. klare sportsbriller fra Tiger i de mørke timer. Vil kvalificere mig selv som en ganske habil fluekaster, men man ved aldrig om der kommer et forkert vindpust der kan sende fluen ud af kurs! Tror at de fleste vil være enige om at øjnene trods alt er vores vigtigste fiskeredskab, så ingen grund til at risikere synet!
 
Så det er et rigtig godt tip!Clap


Redigeret af Kasper J - 06 Jul 2011 kl. 12:55
Til top
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fragreped

Tilmeldt:: 28 Mar 2011
Geografisk: Odense M
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fragreped Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2011 kl. 12:55
Tak for tippet, jeg har selv brugt et par beskyttelsesbriller  fra nytår, det virker , men briller med lys lyder godt.


Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2011 kl. 14:28
Kan du ikke tage et billede af dem, så vi kan se hvordan de ser ud...Thumbs Up
Til top
Magnus Ørum Harkjær Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Harkjer Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2002
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Harkjer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2011 kl. 14:37

Sagtens :) 
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2011 kl. 14:45
Thumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres