Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Costa del mar forhandler?

 Besvar Besvar
Forfatter
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Costa del mar forhandler?
    Sendt: 24 Jun 2011 kl. 16:48
Hej.

Er der nogle der kender til en forhandler af costa del mar på sjælland?

Jeg tør ikke købe dem over nettet, hvis de nu ikke passer.
Til top
Dennis Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dmj Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 204
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dmj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2011 kl. 17:15
Sportshuset (i jylland) var vældig fleksible da jeg købte mine. De sendte de par over jeg var interesseret i og så kunne jeg prøve og vælge dem jeg ville have og sende resten retur.

Super service , jeg kan kun anbefale dem.
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2011 kl. 19:27
Jamen det lyder jo meget nemt. Så prøver jeg at kontakte dem. Smile
Til top
kenn kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
medemunken

Tilmeldt:: 16 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér medemunken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2011 kl. 21:18
hej steffen
prøv sport dres fr.sundsvej 50 2400 kbh nv eller fiskegrej.dk
mvh kenn
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jun 2011 kl. 00:52
Sportdres ville være meget belejligt da den ligger få km fra hvor jeg bor. Men jeg tror desværre kun de forhandler Guideline og lidt andet.
Til top
kenn kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
medemunken

Tilmeldt:: 16 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér medemunken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jun 2011 kl. 09:29
hej steffen
de har costa briller har prøvet flere modeller derinde
Til top
Bo Svarre Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svarre Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svarre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jun 2011 kl. 09:46
Hej Steffen,
 
Jeg kan også bekræfte at Sport Dres har Costa Del Mar solbriller.
 
Mvh
 
Bo
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2011 kl. 00:10
Jamen det er jo bare kanon. Så ved jeg hvad jeg skal i weekenden.

Tak for input.
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 22:26
Og så fik jeg besøgt sportdres. De forhandler brillen, men dog kun 3-4 forskellige modeller. Heldigvis passer de fleste ret godt.

Valget faldt på Harpoon modellen med 580P glass i cobber farven.

Og Sportdress var selvfølgelig god for lidt rabat, bare man spørger pænt. :) 1100 kr. kan nok ikke gøres meget bedre for lige den brille med de glas.

Og så en lille tilføjelse. De briller virker altså bare. Det er jo næsten som om der var styrke i glassene. Glæder mig allerede til min næste tur ved vandet.


Og så har jeg til gengæld haft en dårlig oplevelse med sportshuset. Jeg skrev til dem i søndags og de har aldrig svaret. Det er godt nok elendig service.
Godt man har den lokale grejpusher man kan stole på.


Redigeret af StefC - 01 Jul 2011 kl. 22:27
Til top
allan blak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stingers?

Tilmeldt:: 13 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 262
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stingers? Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 23:08
flot steffen var det betaling for rabattenClap
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jul 2011 kl. 00:06
Hvad mener du med betaling for rabatten?
Til top
Bo Svarre Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svarre Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svarre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jul 2011 kl. 11:21
Steffen,
 
Enten er der nogen der ikke bryder sig om, at man roser grejbutikker her i forummet.
 
Eller så kommer Allan bare med en spøgefuld bemærkning, som du ikke skal ligge for meget i Smile
 
Tillykke med dine solbriller Smile
 
Mvh
 
Bo 
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jul 2011 kl. 11:32
Jeg ved det godt. Jeg ville bare have ham til at skrive det. Smile

Men jeg går nu ikke i så små sko at jeg ikke kan skrive nogle pæne ord om en god forhandler.
Men det var så heller ikke ment som reklame for sportdres. Så stor var rabatten sgu heller ikke. LOL Det var jo bare for at give en tilbagemelding til jer der hjalp mig. De fleste ordentlige butikker, fiskegrej eller ej, plejer også at være til at handle med, hvis man ved hvordan man skal gribe det an.
Jeg har handlet så mange gange i min lokale at jeg helt automatisk får et mindre afslag i prisen hver gang. Så det er altså ikke bare forbeholdt sportdres. Wink
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres