Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gamle flåd i træ

 Besvar Besvar
Forfatter
Magnus Ørum Harkjær Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Harkjer Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2002
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Harkjer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gamle flåd i træ
    Sendt: 16 Jun 2011 kl. 12:38
Hej

For 10 år siden fiskede jeg af og til med små træflåd i put & take. De var meget flotte og lette. Kunne som regel holde 3BB eller noget. Hvis jeg husker ret, var det bare almindelige penneflåd i træ.

Nu om dage ser jeg dem aldrig mere. Jeg kan kun finde de glasklare plastikvarianter, som sikkert er lige så gode, men for mig ikke nær så romantiske.

Hvor får jeg fat i dem? Enten på nettet eller (fynske) grejbutikker.


Redigeret af Harkjer - 16 Jun 2011 kl. 12:38
Til top
Allan Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allanm

Tilmeldt:: 08 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allanm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 12:58
Prøv at google på "drennan peacock wagglers". De er for mig i gruppen af rigtige klassikere, de findes i 3 BB, om end det vel er påfuglefjer, og ikke træ, disse tynde flåd er lavet af.

De kan købes billigt hjem fra England, men jeg støder ind i mellem også på dem i de danske butikker.
Til top
Rasmus Keis Neerbek Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keis Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 272
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 13:18
Hejsa

Hvis du virkelig er ude efter "romantiske" flåd, så prøv at kontakte ham her: http://handmadefloats.blogspot.com/
Der kan man tale om grej med en æstetisk værdi der minder om kunst - spørgsmålet er om man nænner at bruge dem...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum