Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjul til Kinetic 7/8 stang

 Besvar Besvar
Forfatter
Mathias Levy Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
matlo

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matlo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjul til Kinetic 7/8 stang
    Sendt: 15 Jun 2011 kl. 14:12
Tabte mit hjul på køkkengulvet her den anden aften, og det er desværre gået i stykker..
 
Det var et fluesæt jeg købte hvor der var ekstra spoler med +line.. en skam det er gået i stykker, men jeg må ud og skaffe mig et nyt..
 
Har ikke købt det på dette link, men det er dette sæt:
 
Tror ikke jeg gider købe et Kinetic hjul igen, men det kunne da være..
 
Nogen som har en idé om hvilket et der kunne passe?
 
Prisen må højst ligge på omkring de 500-700 kr.
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2011 kl. 14:39
Hej Mathias
 
Hvor i landet bor du?
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Mathias Levy Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
matlo

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matlo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2011 kl. 14:54
Hej Martin
 
Aulum - mellem Holstebro og Herning
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2011 kl. 15:42

OK, jeg havde ellers et hjul liggende som du evt. kunne komme forbi efter til en fin pris, men skal det sendes bliver det nok for dyrt.

Men kik på en Okuma SLV, der får du rigtig meget hjul for pengene.
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2011 kl. 15:57
overvej lige det billigere okuma airframe, så kan du smide det på gulvet, hoppe på det og stadig virker det som før Big smile

nej der er helt sikkert mange fine hjul, men til de 199 man kan være heldig og finde airframe til, gør det helt klart til et af de bedste billige hjul på markedet, og det er stort set umuligt at slå ihjel..

Vil du gerne have noget lidt mere raffineret hjul, og som udstråler kvalitet, så må jeg indrømme at vision deep hjulet ser super flot ud, og virker som kvalitet.. dog har jeg aldrig prøvet det ved vandet, kun stået med det nede ved korsholm..

okuma slv ser også spændende ud, og får stor ros mange steder, men skal det bare virke og bruges til fiskeriet herhjemme efter havørreder ser jeg ingen grund til at ofre det ekstra, så hellere 3 airframe så du altid har alle dine liner klar LOL
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Søren Bang Jokumsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sbj Avatar

Tilmeldt:: 17 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 12:21
Hvad med et Vision Deep hjul? 395,-
 
Er der forresten nogen som har prøvet det?
Til top
Dennis Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dennis21

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Geografisk: Esbjerg Ø
Status: Offline
Beskeder: 74
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dennis21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 13:19
har et helt nyt okuma slv 7/8 med 100meter bagline samt en ny a jensen winbeater klasse 8. til 300kr 
Til top
Søren Bang Jokumsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sbj Avatar

Tilmeldt:: 17 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 13:40
Ja, det var jo billig
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 16:36
Hvis det skal være rigtigt billigt:


Det er ikke verdens fedeste hjul,men jeg købte et og blev positivt  overrasket
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres