Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ville være en stor hjælp.

 Besvar Besvar
Forfatter
Benberg eliasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kenneth eliasen

Tilmeldt:: 17 Maj 2011
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kenneth eliasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ville være en stor hjælp.
    Sendt: 17 Maj 2011 kl. 12:39
Hej folkens :) er en aktiv lystfisker med spin. Har købt mig en stang og hjul i klas 7 til kysten, men er helt lamme tævet i min højre skulder. Og ville høre om der er nogler i Odense området der vil hjælpe en fortrivlet lystfisker. Med en øm skulder, har rodet med det i et års tid nu.

Mvh. Kenneth eliasen
Til top
Allan Wermuth Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wermuth

Tilmeldt:: 28 Dec 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wermuth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 12:42
Hej Kenneth

Da du bor i Odense, så kunne følgende være et godt sted og hente hjælp


mvh
Allan
Til top
Lars Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
LarsM Avatar

Tilmeldt:: 12 Nov 2004
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 14:42
Eller her
 
Lars
 
 
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 14:59
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 15:14

Kenneth du forbereder ikke dine muskler til at fungere i den funktion som du bruger dem når du fisker så enkelt er det Thumbs Up

 
Når en muskel gør ondt er det tegn på udvikling/overbelastning så er måden at strække og massere musklerne på langs og ligfrem skubbe mælkesyren ud af musklerne - at optræne muskelgrupperne som man bruger når man fisker er måden at opbygge en god form - husk at ved træning skal du også træne venstre side - det skal i balance højer venstre -
 
overbelaster du muskler og forsætter kan der opstå betændels tilstande som kan værer meget svær at komme til livs -og som giver dybe tunge smerter Thumbs Down
 
jeg bruger selv A.Vogel :ATROGEL (Matas og helsekost til 130kr)  som løsner musklen op og som får mulighed for at tømme sig på naturlig vej og forbygger  eks. smør områderne som er overbelastet om aften og om morgnen er du fri for smerter - vis altid en muskel som gør ondt hensyn.. Thumbs Up 
 
en god regel - optræn altid de muskler der skal bruges til at værer stærker end den belastning du udsætter dem for - og lås dig aldrig fast i en trænings rutine -inteval træning vil sige at du har et system hvor du væksler mellem hvor lang tid du bruger og programmets sammensætning - eks.mandag bruger du 15 min på helle gruppen -onsdag bruger du 5min  men svag belastning osv.... du kan så veksle mellem tid og programmer - se muskelgrupper du skal arbejde med  Thumbs Up
 
 
 
 
http://www.motion-online.dk/styrketraening/anatomiliste/muskeloversigt_-_opdelt_efter_led/    klik på den miderste kolonne med muskelgrupper - hvor der står:  Navn og inde under selve gruppen kan du klikke på de ord der er blå så viser en animation hvordan du skal udføre øvelsen Thumbs Up


Redigeret af Bruno Andersen - 17 Maj 2011 kl. 15:44
Til top
mads merrild Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Omerrild

Tilmeldt:: 05 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Omerrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 15:23
Hej Kenneth
Jeg ved at Jan og Bo i odense har et kursus på Lørdag morgen med René fra butikken kl. 8.00 - 10.00 og som er gratis hvis man bare husker at tilmelde inden Torsdag på tlf 66112366 eller i butikken.
 
K & B
 
Mads  


Redigeret af Omerrild - 17 Maj 2011 kl. 15:25
Til top
Benberg eliasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kenneth eliasen

Tilmeldt:: 17 Maj 2011
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kenneth eliasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 17:49
Det var sku mange gode svar. Tak fordi i gad at tag jer den tid. Mads det var lige det jeg søgte :)
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 20:48
Hej Benberg.
Man får ikke ømme muskler af at fiske med flue, hvis teknikken er iorden. så det er nok et spørgsmål om at få lidt undervisning. Det er jo stangen der skal gøre arbejdet, du skal blot lære at føre denWink
 
Mvh.  IJ
 
Til top
Benberg eliasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kenneth eliasen

Tilmeldt:: 17 Maj 2011
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kenneth eliasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 21:00
Præcis så derfor helder jeg også mest til at det var en der viste mig hvordan jeg gør. I stedet for at midste modet på det.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum