Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

stevns

 Besvar Besvar
Forfatter
Benny steen bork Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cardinalen Avatar

Tilmeldt:: 19 Maj 2006
Geografisk: vestsjælland/synderjylland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cardinalen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: stevns
    Sendt: 13 Maj 2011 kl. 10:26
hej bor i sønderjylland skal til sjælland i weekenden (stevns) tænkte at prøve natfiskeri sker der noget plejer at bruge benarbejde men har ikke tiden i denne weekend?Embarrassed
Til top
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2011 kl. 12:44
Der er helt dødt! Jeg vil blive væk hvis jeg var dig Wink
Til top
Anders jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
badboyanders

Tilmeldt:: 13 Aug 2008
Geografisk: stevns
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér badboyanders Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2011 kl. 13:42
kom bare frisk.... der sker mest tidlig morgen og sen aften.....Wink
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2011 kl. 13:53
Nul og nix, jeg var på en lille plet på den store Stevns kl. 5 i morges, og flere hundrede  meter blev tæsket igennem, og kun en målsørred og en røvfuld hornfisk fik jeg :-/
 
Var jeg på den forkerte lille plet?
Til top
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2011 kl. 14:12
Jeg var selv afsted i går aftes/nat. Det var meget lavvandet, så tror de var ude for kasterækkevidte det meste af tiden.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres