Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Butikker USA ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Butikker USA ?
    Sendt: 07 Maj 2011 kl. 21:03

Hej

 

Det ser desværre ud til at min foretrukne butik i USA, Kaufmann Steamborn  er lukket, se her:

http://blog.oregonlive.com/windowshop/2011/04/kaufmanns_streamborn_fly_fishi.html

Det kunne se ud som om de er gået konkurs???

Deres hjemmeside er også lukket.

 

Nu skal jeg have fundet et nyt sted at handle, så: Er der nogle der har erfaring med andre butikker (fluefiske) i USA ?

 

Søren

Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Maj 2011 kl. 22:50
Anglers Habitat og FlyFishingOutfitters, får A+++ i min karakterbog Smile
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Maj 2011 kl. 23:07
Hej Søren
 
Det er fuldstændigt rigtigt at Kaufmanns er lukket og desværre Cry
 
Jeg var forbi dem i slutningen af januar på vej til Christmas Island, og synes at forretningen ikke var lige så velassorteret som jeg har oplevet den tidligere.
 
De har ansøgt om det der kaldes "Chapter 7 bankruptcy", og da jeg ikke kender nok til amerikansk ret, skal jeg ikke kunne sige om vi har noget tilsvarende. På de forskellige artikler virker det nærmest som en udvidet betalingsstandsning.
 
Jeg har handlet med dem i de sidste ca. 15 år og altid fået en udsøgt behandling. Kaufmanns var bl.a. medvirkende til at jeg havde en af de bedste ture i mit liv til Alaska.
 
Selvfølgelig er det hårdt for de ansatte, som ikke har den  samme sikkerhed som os her i Danmark i lignende situationer. Værre er det nok for Lance og hans familie, som sandsynligvis ikke har noget tilbage overhovedet. 42 år i branchen er slut og det på den værst tænkelige måde.
 
Det kan kun give stof til eftertanke, og bør få os alle til i videst muligt omfang at handle hos vores lokale grejhandlere (om de så ligger lige i nærheden eller i en anden landsdel).
 
Og nu til dit egentlige spørgsmål.
 
Følgende steder har jeg handlet og altid fået en god service:
 
Bob Marriotts www.bobmarriotts.com/
 
The Flyshop www.theflyshop.com (spørg efter Cory og du må godt hilse fra mig)
 
Western Anglers www.westernanglers.com Deres hjemmeside har været nede i et stykke tid, men ring til dem på 001 970 244 8658 og spørg efter Phill eller Keith og få deres email adresse. Det de ikke har i butikken er de rigtigt gode til at skaffe hurtigt.
 
Mvh.
 
Lars
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres