Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Turbåde

 Besvar Besvar
Forfatter
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Turbåde
    Sendt: 30 Apr 2011 kl. 18:35
Hej alle.
Er der nogen her på siden der ved hvor Ulrik "skipper" fra tidligere turbåd: "Lene From " Hvidesande opholder sig?
Han har tidligere været aktiv her på siden, men har ikke givet meget lyd fra sig på det sidste.
Jeg er interesseret i addr. og telefonnummer, hvis der er en der kender det, vil jeg blive meget glad for at få detSmile. kan evt sendes som PB.
Og Ulrik, hvis du selv læser det, er du naturligvis meget velkommen til at kontakte migWink. mobil. 40385498.
 
Mvh.  IJ
 
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2011 kl. 18:44
Der har vist været problemer med ham længe, dette er tilbage fra 2010: http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=37745&PID=329950
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2011 kl. 19:12
Hej Jan.
Ja, det er lige hvad der har! Som vi her i Jylland siger: En aftale, mand til mand, er en forpligtende aftale, hvis man er en rigtig mand. Jeg ved ikke om det samme gælder hvis man taler med Sjællandsk accent?Embarrassed
Newer mind, det er ikke for at starte en ny tråd op om Ulrik, men kun for at få addr. og telefonnunmmer.
 
IJ
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2011 kl. 06:40
Sjællandsk, Fynsk, Jysk accent er lige meget, en aftale er en aftale også mundtligtSmile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum