Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waders til tykke mennesker

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars Jørgensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Okt 2008
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Waders til tykke mennesker
    Sendt: 25 Apr 2011 kl. 13:15
Hej
 
Er der nogle derude, der kan hjælpe med at finde waders til tykke mennesker?
 
Uanset hvilken side jeg kommer ind på er det sko størrelse det kommer an på og ikke ens dejlige statur. Min størrelse 43 i sko fortæller jo ikke jeg er fed og har en diller på ? cm og en bred røv Tongue
 
Har prøvet at kigge lidt udenlands men det koster mere i fragt end selve waders. Mærket er total ligemeget, det er fuldstændigt lige meget om det hedder simms eller scierra eller prut, bare det er vandtæt.
 
mojn
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 13:31
Hej Lars,
 
Prøv evt. at se på Bare waders (mener salmon fly har dem). Der kan du få customized dine waders efter størrelse. Det koster selvf. men til gengæld er det kram.
 
/Martin
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 13:33
Simm's og Vision f.eks. laver vaders i forskellige højde/bredde udgaver. Visions vaders giver imo meget vaders for pengene når man er en af as der har brug for de særlige størrelser ;)
Til top
Michael R. Mulbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael R. Mulbjerg Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2002
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 158
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael R. Mulbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 14:12
Hvis det er neopren waders du er ude efter bliver det ikke bedre end Bare. Bare waders kan du få efter mål hos Salmonfly (www.salmonfly.dk) - ring til dem og få en snak omkring mulighederne for mindre fodstørrelse, jeg mener det er muligt.
 
Bruger dem selv customized og de virker og holder.
 
Hvis det er åndbare er det Simms du skal have fat i da de kan lave modeller op til 4x med variabel fodstørrelse.
 
mvh
michael
 
Til top
thomas christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
sava Avatar

Tilmeldt:: 19 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sava Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 15:05
Hej Lars.
Jeg ved Ole Tranholm fra Tackleshop har nogen fine waders i Simms og mener det var Vision i nogen størrelser for seriøse herre.
Hvis du er heldig kan du nå at få dem til en god pris, han har jo desværre lukket sin forretning.
Jeg ved ikke med fusse størrelsen, men så kan du vel fylde ud med en sok..Big smile
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 15:08
Jeg er selv af noget alternativ statur og har ledt efter waders, der passer. Jeg har pt et par åndbare Patagonia, som er rummelige. Tidligere har jeg købt hos

www.bigcamo.com

som har meget store waders. Mine neopren waders er fra Viking.

Håber det hjælper.

Jan
Til top
Henrik L. Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maskinmester

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maskinmester Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 15:23
hej Lars.
 
jeg kan kun nikke genkendende til dit problem med at finde waders til rigtige mænd Wink
 
jeg var så heldig at finde en ældre model guideline waders til billig penge eller er der kun simms som laver nogle jeg kan være i, den eneste ulempe ved det er at fra i år er simms begyndt at tage ekstra hvis man skal have størrelse støre end standart, så du kan nemt komme op i 7000,- for et par waders.
 
mvh.
henrik
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 16:22
Hér er en amerikansk hjemmeside, hvor du kan få de størrelse waders, som du efterspørger. Jeg har før købt der, og det funker perfekt. Du skal blot huske at gange pris incl. forsendelse med 2, idet der jo tilkommer told, moms m.m.

http://www.bigcamo.com/

Bo
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 19:16
Hej Lars Jørgensen
 
Hvad str. plejer du at bruge i tøj, har 2 par i store str tilbage, det ene med i pant model.
 
 
hilsen Ole
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lange 1 Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lange 1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 19:27
Citat: map

Hej Lars,
 
Prøv evt. at se på Bare waders (mener salmon fly har dem). Der kan du få customized dine waders efter størrelse. Det koster selvf. men til gengæld er det kram.
 
/Martin
Det sværre er
/Søder
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lange 1 Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lange 1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 19:29
Citat: map

Hej Lars,
 
Prøv evt. at se på Bare waders (mener salmon fly har dem). Der kan du få customized dine waders efter størrelse. Det koster selvf. men til gengæld er det kram.
 
/Martin
 
 
Det sværre af uransaglige årsager kan man ikke få costumized Bare waders hos Kim i Salmon fly Morten og Lars....
/Søder
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 19:46
Hej Lars
Jeg har købt flere gange hos bigcamo og kan godt anbefale dem. Hvis du køber et par åndbare og et par neoprenwaders, er købet billigere end i Dk. også medregnet fragt og told.
Du har dem cirka 5 dage efter de er bestilt, så de er også hurtige.
Michael
Til top
Julle T jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Køllen

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Køllen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 20:15
Man behøver da ikke bruge Waders når man er fedLOLLOL

Så skulle ens fedt være rigeligt til at holde varmenWink

Ellers kik på fatass.com
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 20:31
Bare HAR lavet waders på mål, men de holder op med det når de ikke har flere støvler og metervare til selve wadersne. Så laver de kun dem i standart størrelser, men dem er der også en del at vælge i mellem, både ekstra lange og brede...
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Jacob thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Konstmann Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Konstmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 21:24
de nye kinetic åndbare waterspeed og godspeed fås nu også i de store størrelser de er på tilbud til 999 og 1399 incl støvler i hvidovresport.
Til top
Julle T jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Køllen

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Køllen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 22:08
Ron thompson laver også nogen fine åndbar waders de fleste tykke kan være i, og prisen på dem er også okClap
Til top
Jens Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jens fisker

Tilmeldt:: 09 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 22:28

Har netop fåed de nye kinetic godspeed G2 vaders i en størrelse large king (LK) de er i fin kvalitet jeg er 185 høj og lidt for tyk.

Prisen var 999,-
 
Jeg har købt dem ud fra disse mål
 
Håber du kan se billedet ellers se google eller kineticfishing.com
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 22:37
Waders danske til store mennesker også efter mål
 
Til top
Lars Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars Jørgensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Okt 2008
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2011 kl. 09:37
Hej Ole
 
Jeg bruger gerne 54-56" i buksestørrelse
 
mvh
Lars
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2011 kl. 09:58
Hej lars
 
Det er også højden, har et par 3XL i Simms på lager til en meget rimelig pris.
Sokken svarer til en lille str. 12 så den kan du passe på fødderne også.
 
ring eventuelt til mig på    20487801
 
hilsen Ole
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2011 kl. 11:35
Citat: Køllen

Man behøver da ikke bruge Waders når man er fedLOLLOL

Så skulle ens fedt være rigeligt til at holde varmenWink

Ellers kik på fatass.com
Og tykke kan tabe sig, men dumrianner kan aldrig blive inklogere
Michael
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2011 kl. 17:58
Str 54-56?. så er du da ikke i kategorien tyk? DEt burde ikke være svært at finde waders der passer så
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2011 kl. 20:11
michaelThumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres