Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fisketur fra København

 Besvar Besvar
Forfatter
Jess Andreasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JessMaam

Tilmeldt:: 15 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JessMaam Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fisketur fra København
    Sendt: 15 Apr 2011 kl. 20:49
Hej. Jeg ville høre om nogle kendte til et sted på Sjælland hvor det var muligt at kyst fiske og overnatte i telt? "natur camping plads eller shelter" Jeg bor i København og har ikke nogen bil, så stedet skal være til at komme til med offentlig transport. Håber at i har nogle ideer til mig og min kammerats fisketur her i påskedagene:) 
Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2011 kl. 21:59
Hvorfor har du stillet det samme spørsmål 2 gange....???
Tight Lines
Steffen Mortensen
<3 Love Flyfishing <3
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2011 kl. 22:24
hej  tag ud til strandmølle kroen.  og  læg jer  nede  på græsplænen..   hvis der kommer en drønert, og siger at det må i altå ikke,  så  bed ham om at  ringe til kling og klang..   fint sted  og godt fiskeri..  mvh. steen.
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2011 kl. 22:53
http://www.visitdenmark.com/danmark/da-dk/menu/turist/inspiration/bo-godt/camping/overnatningidetfri.htm
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2011 kl. 08:51
Der er også Boesdal  Kridtbrudpå Stevns.

Der er shelter og ligger helt ned til superfint havørredvand. Det er muligt at tage offentlige transportmidler dertil fra Kbh. Det tager ca. 2½ time. 

Bo
Til top
Jess Andreasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JessMaam

Tilmeldt:: 15 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JessMaam Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 22:33
Hej Alle.....:) Tak for alle stederne og Linksne. >Nu har vi steder til mange ture:) VI har snakket lidt om det og tror vi tager til Faxe Ladeplads:) er der nogen med gode erfaringer derfra.?
Til top
Jan Rindom Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
overboen

Tilmeldt:: 08 Apr 2012
Geografisk: frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 41
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér overboen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2012 kl. 20:48
faxe ladeplads havn ligger (tror jeg stadig) 3 gamle metalbåde fyldt op med beton, ude ved den sidste båd jeg set havørreder men desværre ikke fanget. Men har også kun fisket der en gang.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum