Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Als i denne weekend

 Besvar Besvar
Forfatter
Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lewis66

Tilmeldt:: 24 Nov 2010
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lewis66 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Als i denne weekend
    Sendt: 12 Apr 2011 kl. 22:45
Hej
Skal til Als og fiske nogle dage, her midt i April efter havørreder. Er der nogle gode forslag til kyst- og fjordpladser på denne årstid.

jk
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2011 kl. 06:43
Hej.

Lige nuer den åbne kyst desværre ikke så god som den kunne have været. Der er stadig en del alger, men ellers er det meste af Østkysten langs nørreskoven et besøg værd. Ellers er Augustenborg fjord et alternativt, der er vandet klaret op og der er ved at komme liv i fiskene igen. Sandvig er også en fin plads og i den nordlige ende er Hellesø og Lønsømade et besøg værd.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2011 kl. 07:01
Drejet og omme ved vindmøllerne på Kegnes er altid et besøg værd, men den sidste melding jeg fik der fra var i går, og der er stadig masser af brunalger som Kåre beskriver.
Til top
Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lewis66

Tilmeldt:: 24 Nov 2010
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lewis66 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2011 kl. 20:00
Takker for svar.
Vi må håbe at algerne snart blive brand af så vi kan få gang i fiskeriet.

Jeg vil prøve nogle af de forslag i har nævnt, vil være at finde på Als hele weekenden og håber på godt fiskeri.


Knæk og bræk.

JK.
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2011 kl. 21:22
Skulle du komme til Aabenraa området, så skal jeg gerne vise dig lidt rundt Smile
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2011 kl. 14:40
Jeg var et smut ved Als østkyst i morges... vandet væsten klart, men der var ingen fisk. Til gengæld var der fisk da jeg tog et smut i fjorden. Se det øvrtste indlæg her:

Til top
Christian Gaedt Dinsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DinoSS Avatar

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DinoSS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2011 kl. 20:15
Jeg har ikke fisket på als siden slut 90'erne... Men dengang var min favoritplads Græskobbel på østkysten ved Fynshav (måske fordi jeg boede 100 m fra vandet)... Der var bl.a. et rigtigt lækkert Badekar Thumbs Up

Til top
Gordon P. Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Gordon P. Henriksen Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2003
Geografisk: Midtsjælland
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gordon P. Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2011 kl. 08:12
Hej JK

Tjek Fisk & Fri denne måned (april) . Der er en stor 5 siders artikel "Kystguide til Als" med interview med lokale og kort over de bedste pladser.

Gordon
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres