Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nordfyn - Enebærodde

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Talcolm

Tilmeldt:: 20 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Talcolm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nordfyn - Enebærodde
    Sendt: 06 Apr 2011 kl. 19:49
Skal på en forlænget weeken til nordfyn, satser på nogle ture til enebærodde.
Vil lige høre om alge situationen derude ????
Satser også på odense fjod, er der fisk at fange ??? Smile
Elsker varde å
 
mvh
Møller
Til top
Peer Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ppetersen Avatar

Tilmeldt:: 09 Aug 2005
Geografisk: Nordfyn
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ppetersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2011 kl. 19:59
Thumbs Up elsker varde å
 
hmm tror den er ved at vågne , men det går ikke ski hurtig.. men østfyn bider beder fast .
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2011 kl. 20:01
Hej Thomas
Angående enebærodde spørg ved Go- fishing, de lejer huset ud.
Husk i skal gå derud (cirka 7 kilometer)
Michal


Redigeret af santa - 06 Apr 2011 kl. 20:02
Til top
Keld Skytte Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keld P.

Tilmeldt:: 02 Aug 2006
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keld P. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2011 kl. 20:23
Undskyld men hvornår er det blevet nødvendigt at leje fyrhuset for at fiske på Enebærodde?
 
Nå men fiskeriet på Nordfynskysten fra Flyvesandet til og med Enebærodde, er ikke noget at skrive om, personlig har jeg i dag fisket flere normalt gode stykker af, i området, og trods minimal algetilstedeværelse (sigt 1-1,5 meter) hverken så eller mærkede jeg noget.
Nu er mit fiskeri jo ikke bevis for at der ikke er fisk, men generelt er der stort set intet fanget heroppe i længere tid, men skal det være så burde Enebærodde  jo være stedet, for en fisk lige nu, specielt med de vestlige vinde der loves de nærmeste dage.
 
Fra Odense fjords Nordvestlige del, har jeg selv betragtet og talt med temmelig mange fiskere på det sidste, både fra ind og udland, alle fanger ingenting, så det er muligt at du bliver nødt til at bide i det sure æble, og tage til det herlige sted lossepladsen i inderfjorden, her fanges der ihvertfald fisk.
Keld Skytte.

www.nordfynsknaturfoto.dk
Til top
Brian Ravnholt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Shaker

Tilmeldt:: 19 Sep 2010
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Shaker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2011 kl. 21:14
Hej!
Jeg vil gerne supplere lidt.
Ser vi på alger, har Odense fjord været nådig sluppet. Personlig har jeg ikke registreret algerne inde i fjorden. Langs kysten er algerne ganske vist, men da strømmen fra fjorden er udadgående kommer der naturligt ikke så meget ind af div. skidt.
Jeg vil gerne henvise til flyvesandet bag Egebjerggård. badekaret bør nok være ved at være atraktiv.
Der er i denne weekend "Seatrout open". du kan godt forvente at der er mange lystfiskere ude, så vis hensyn.Clap
På strækket Kerteminde - Nyborg er der flere hotspots, prøv at se på sattelitbillederne på nette, der kan du også se kyststrækningerne.
Knæk & brækWink
Brian
Til top
Keld Skytte Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keld P.

Tilmeldt:: 02 Aug 2006
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keld P. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2011 kl. 22:22
"men da strømmen fra fjorden er udadgående kommer der naturligt ikke så meget ind af div. skidt."
Brian strømmen skifter da mellem høj og lavvande, så ind og udadgående er nogenlunde ligelig fordelt ;)
 
Apropos skidt så har man hele februar og marts udvidet sejlrende ind til Lindø, afsluttende med gravning langs Enebæroddes spids, så der er rodet godt og grundigt op derude.
Keld Skytte.

www.nordfynsknaturfoto.dk
Til top
Thomas Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Talcolm

Tilmeldt:: 20 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Talcolm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2011 kl. 22:23
Tusinde tak for det :-) Smile
Til top
Thomas Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Talcolm

Tilmeldt:: 20 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Talcolm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2011 kl. 11:19
Har kigget en del på "flyvesandet" virker rigtig spændendeWink og helt sikkert et sted der skal prøves ...
 
Mange tak for det
 
mvh
Thomas Møller
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum