Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Laaang leveringstid!

 Besvar Besvar
Forfatter
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Laaang leveringstid!
    Sendt: 14 Mar 2011 kl. 16:51
Jeg har nu ventet i fire uger, på at få leveret en ny (Sage) stang, er det normal leveringstid, eller er det blot Sage der hænger i bremsen? Confused
 
Mvh
Henning
Til top
Peter Tjellesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tjellesen

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tjellesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2011 kl. 17:36
sløj service....  nu ser jeg bort fra mærket... men jeg handler alt mit grej i udlandet stortset...  det meste fra UK, og jeg har aldrig ventet mere end 5 arb dage uanset om det var køb af stang, hjul, line, fluer etc....  
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2011 kl. 17:39
Hej Henning
 
Leveret fra hvem?
 
Sage Usa? Rudi Heger? eller lokal grejbiks der skal hente den hjem fra Rudi som måske ikke har den og derfor skal hente den hjem fra Usa?
 
Mvh
Lasse
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2011 kl. 17:55
Citat: LasseK

Hej Henning
 
Leveret fra hvem?
 
Sage Usa? Rudi Heger? eller lokal grejbiks der skal hente den hjem fra Rudi som måske ikke har den og derfor skal hente den hjem fra Usa?
 
Mvh
Lasse
 
Lokal biks der er Sage forhandler, og ja - den skal hentes et et andet sted, ved ikke hvor.
 
Mvh
Henning
 
Til top
Mads Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MadsAndersen Avatar

Tilmeldt:: 03 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsAndersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2011 kl. 18:03
Det står sku sløjt til.
Har ventet små 8 måneder på at få mit calcutta tilbage fra rep. Synes det er lidt irriterende.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2011 kl. 20:17
Ok, det ser ud til, at der er lys forude!
For en times tid siden, fik jeg en mail hvor min forhandler, fortæller at min stang skulle være sendt fra Tyskland af i dag!
Det hører vist med til historien, at "biksen" vil spendere et skydehoved, som et plaster på den lange ventetid.
 
Mvh
Henning
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2011 kl. 20:25
Måske har "biksen" læst dette indlægThumbs Up
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2011 kl. 20:43
Citat: JTHL

Måske har "biksen" læst dette indlægThumbs Up
 
Det er muligt, men jeg har da korresponderet jævnligt med dem, hvor der har været udvist god vilje, men hvis dette indlæg har haft en gunstig virkning, så skal jeg da ikke klage. Smile
 
Mvh
Henning
Til top
Mads Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MadsAndersen Avatar

Tilmeldt:: 03 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsAndersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2011 kl. 22:13
Håber lidt de følger med ved Normark også.

Knækkede en skrue på mit Shimano Calcutta Hjul, for godt 8 (måske 9) måneder siden.

Forhandleren sendte det ind og siden har vi ikke kunne få et ordentligt svar på hvornår hjulet er færdigt...... Enten har der været ferie, eller også har manden der skal lave det ikke haft tid. Det sidste jeg hørte var at de ikke kunne få reservedelen hjem.....

Skal man finde sig i det?
Til top
Torben Skov Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
torben Skov Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér torben Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2011 kl. 02:28
Hmm-det kan være at dit hjul er endt på markedet i Calcutta ;0)
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2011 kl. 14:39
Citat: MadsAndersen

Håber lidt de følger med ved Normark også.

Knækkede en skrue på mit Shimano Calcutta Hjul, for godt 8 (måske 9) måneder siden.

Forhandleren sendte det ind og siden har vi ikke kunne få et ordentligt svar på hvornår hjulet er færdigt...... Enten har der været ferie, eller også har manden der skal lave det ikke haft tid. Det sidste jeg hørte var at de ikke kunne få reservedelen hjem.....

Skal man finde sig i det?


NEJ, det skal man sq ikke - En måneds tid vil jeg sige er indenfor rimelighedens grænser og måske lige lidt mere, men uden låne-hjul eller noget i mellemtiden er det jo dybt kritisabelt hvis det er under garantien...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres