Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiske algarve monto gordo.

 Besvar Besvar
Forfatter
Jacob thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Konstmann Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Konstmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiske algarve monto gordo.
    Sendt: 08 Mar 2011 kl. 17:29
Hej skal en tur til algarve i juni måned er der nogen som ved hvad man kan fange fra kysten ? og hvad agn ?
Har prøvet at finde nogen både til havfiskeri (big game) men syntes ikke rigtig de ser så attraktive ud .de virker som nogen sightseing både ,Tongue.
Håber i har nogen forslag.
Vh jacob
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Maj 2011 kl. 00:13
Hej Jacob
 
Skal også til Algave i juni, har samme problem som dig, kan intet finde men der løber en stor flod ikke så langt fra hvor jeg skal bo, så jeg håber der er lidt at fiske, men kan heller ikke finde noget om den.
Hvis du finder ud af noget vil jeg meget gerne vide det.
 
hilsen Ole  
Til top
Jacob thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Konstmann Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Konstmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Maj 2011 kl. 07:44
Ja jeg prøver stadig at finde nogen som har fisket der . Skal nok skrive når jeg finder noget , prøver deres tackle shops og hører om de vil anbefale noget .                                                                                                                                             Hilsen jacob
Til top
Kristian Olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristianPO

Tilmeldt:: 26 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristianPO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2011 kl. 15:58
Vi har lejlighed der, og har været med båd ude et par gange. Der er to salgs: Big game fishing, og coastal? (kyst) fishing. Har prøve BG en gang uden noget resultat fra nogen, skuffende og kedeligt - derimod har jeg været på CF et par gange med godt resultat. Massere af makrel blev hevet ombord på båden.

Har fisket i båd kanalen dernede, på en lille wobler, fangede en fisk, men har ingen idé om hvad navnet er på den.
Du kan fange fisk, og så kan du fange større fisk!
Til top
Kristian Olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristianPO

Tilmeldt:: 26 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristianPO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2011 kl. 15:59
Du/i skal ned til havnen og se om i kan finde stedet, hvor man kan komme med på turene.
Du kan fange fisk, og så kan du fange større fisk!
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2011 kl. 16:42
Hej Kristian
 
Kan se på kortet, at der løber en flod et stykke fra hvor jeg skal bo, kender du den.
 
hilsen Ole
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres