Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waist-waders til tynde mennesker

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Waist-waders til tynde mennesker
    Sendt: 07 Mar 2011 kl. 18:16
Hej Forum.
 
Jeg søger et par waist-waders, eller muligvis et par waders som kan rulles ned til navlen...
 
Mit "problem" er at jeg ikke er særlig omfangsrig, men tilgengæld udstyret med lange ben.
Og målskemeaer på de sider jeg har kigget på, giver ikke meget håb (snøft, piv)
 
Hvis jeg nu fortæller at jeg bruger jeans med livvidde 31 og benlængde 34, mon her så er nogle som også har dette problem når der skal findes ovenstående?
 
Jeg har kigget på bl.a Patagonia, men det skidegode tilbud som jeg for nogen tid siden havde fundet, er nu overstået (Rivermaster, kan rulles ned)
 
Scierra's ser ud til at være ret for store i livet, og så er jeg ellers ret tabt mht størrelser og mærker.
 
Jeg ved godt at jeg skal tage ud og prøve (for at gribe de bemærkninger i opløbet) men jeg vil gerne vide hvad jeg skal kigge efter.
 
Har I nogle bud på hvad jeg bør være opmærksom på?
 
Der er lidt tid inden jeg skal til Norge, men jeg vil gerne ha' fundet dem inden :-)
 
På forhånd mange slags tak
Jan
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 18:39
Hej Jan,
jeg har Scierras waistwaders og jeg syntes du skal prøve dem. Jeg bruger str. 33 liv og 34/36 ben og syntes de er perfekte i brug.
 
vh
Peter
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 18:44
Hej Jan
 
Vision guide modellen, topstykket er i tyndere åndbart materiale, og de sidder pænt tæt til, og fylder mindre når man ruller dem ned i forhold til normale åndbare. Den er godt nok udgået, men så burde der være muligheder i at finde den billigt Wink Jeg brugte en L, samme jeans størrelser som dig Smile
 
Mvh
Lasse
Til top
Lars Kristensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fluer.dk

Tilmeldt:: 02 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluer.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 20:08
Hej
 
Der kommer en ny fra Papala inden længe.
Vil du vide mere så ring på 27-620-920
 
Mvh Lars
Til top
klaus lundsgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
claudius

Tilmeldt:: 01 Maj 2005
Geografisk: halkær å, sønderup å, limfjorden, norge og trolling
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér claudius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 22:07
jeg har købt et par Simms da jeg var i Oregon. De fandtes i Queens og Kings modeller. Queens er de smalle. Prøv at gå ind på US siderne, de  har flere modeller end de danske importører.
Til top
Max Bonte Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Pømske

Tilmeldt:: 07 Maj 2004
Geografisk: VestJylland
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pømske Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 22:28
Hos  Taimen .com  har du måske et change  til finde i dinne størelse
 
 
VH.Max
Til top
Ove Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ons Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ons Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2011 kl. 00:03
Hej Jan
Spis et par store hakkedrenge med søndagssovs til. Som dessert, rødgrød med fløde på. Hvis du ikke tager på af det, så må du gerne få en del kg af mig. LOL
Vi ses deroppe.
Knæk & Bræk
Ove
Til top
Peter Stoltze Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Stoltze Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2003
Geografisk: Vestsjælland og Himmerland
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stoltze Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2011 kl. 08:37
Hej Jan
 
Simms har en buksemodel i Headwaters serien (http://www.simmsfishing.com/site/headwaters_pant.html#), som jeg har anskaffet mig. Jeg har ikke slidt nok på dem endnu til at kunne forholde mig til kvaliteten, men generelt er jeg heldig med produkterne fra Simms Wink
 
Jeg kan delvist genkende dit "problem" og pasformen er da heller ikke som et par jeans, men hvis de sidder for tæt tror jeg at man let får slidt stoffet. Jeg bruger mine buksewaders med et par almindelige bukser under - man kunne godt bruge et par tynde fleecebukser i stedet.
 
Jeg bruger størrelse Medium, der har benlængde 33-34" og et taljemål på 32-36". Der er tre andre størrelser med samme benlængde men med andre taljemål: Medium King 34-38", Large 36-40" og Large King 38-42".
 
Du er velkommen til at komme forbi og prøve dem.
 
/Stoltze
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2011 kl. 18:54
Tak for jeres bud, der er jo lidt forskelligt at kigge på :-)
 
Og den med søndagssovs og anden form for hofte-mad HAR jeg prøvet, det er forbrændt længe inden det er nået til maven ;-)
Til top
Morten Hvidtfeldt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
morton Avatar

Tilmeldt:: 27 Okt 2006
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér morton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2011 kl. 20:28
Måske du skulle prøve at kigge på de nye rio gallegos fra patagonia. De ser fede ud...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres