Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opbevaring af materialer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Opbevaring af materialer?
    Sendt: 07 Mar 2011 kl. 09:37
Hej alle
 
Jeg er efterhånden ved at være træt af rodet i mit bindegrej. Jeg har det hele i en stor værktøjskasse. Der er rimeligt styr på stik og værktøj, men nakker, dubbing etc. ligger i en stor stak i det store rum. Findes der nogle mapper eller lign, med plastlommer  til at opbevare materialerne?
 
Hvad gør I andre?
 
Indtil videre har jeg ikke mulighed for at indrette et helt herreværelse dediceret til fluebindingens kunst, så jeg må nøjes med at have det pakket sammen fra gang til gang, så er der nogle der kan hjælpe med en god idé til opbevaringen?
 
MVH Frank
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 09:47
Hej Frank
 
Plastik poser med "lynlås" er en glimrende måde at opbevare sine materialer.
Og så har jeg nogle kasser som jeg opbevare det i, men ellers kan plastik lommer og ringbind også være en løsning.
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2011 kl. 19:07
Hej
 
Jeg har skaffet nogle plastlommer i kraftig kvalitet, hvor der er ekstra plads til tykke materialer og nogle plastlommer hvor der er 4 lommer på hver side, 8 ialt. Nu mangler jeg blot en mappe eller 2 at komme det hele i. Det bliver nok sådan en tynd last mappe med klar forside, der kan bøjes lidt, da det satdigt skal kunne være i min store værktøjskasse og det kan et alm ringbind nemlig ikke. Jeg takker for svaret.
 
MVH frank
Til top
Max Bonte Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Pømske

Tilmeldt:: 07 Maj 2004
Geografisk: VestJylland
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pømske Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2011 kl. 20:35
 Hej
Jeg bruger en gamle komode fra 60 erne med  4 skuffe og hylder ovenpå , 1.20m  x 2.m  højt .Materialer i plast dåser fra is ,gemt i skuffene.Bind matrialer  i en 12 skuffe  skabe 1m.x40.cm dubbing ,flash,uld,Mylar, osv.
Man allivel er der chaos i  værelsen med fiske stænger og tøj waders,osv.
Man det er dejligt har sin ejen ,hobby værelse.
 
Vh. Max
 
Til top
thomas Villadsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Villadsen

Tilmeldt:: 23 Jul 2004
Geografisk: hele Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Villadsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2011 kl. 20:49
Jeg har købt tre alu lignene kufferter i Hareld Nyborg. Jeg mener at jeg gav mellem 150 og 300 kr.
 
Dem er jeg virkelig glad for. De er hurtige at pakke ud og sammen. Husk nogle mindre past kasser til bindetråd, øjne og andre små stumper.
 
Skriv hvis du er interesseret så skriv på tvv79@hotmail.com
 
MVH
Thomas 
Til top
Klaus Jensen Jåtog Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
LateNighterDK

Tilmeldt:: 13 Jan 2011
Geografisk: Svenstrup
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LateNighterDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2011 kl. 21:20
Hej Frank

Har også kørt tricket med alu-kufferter, og kan varmt anbefale det.
Som Thomas skriver, er det nemt og bekvemt at pakke op/ned. Benytter mig også en del af at tage en enkelt med på ferie.

En anden god ting ved dem er, at der typisk er en indsats i låget, med plads til alt bindeværktøjet. Dejligt overskueligt når man åbner. Den kan tages ud hvis der ikke er brug for den.

Købte mine i BilTema. Ca samme pris som HN. De har også en del små plastbokse med forskellige inddelinger, til kroge/tråd/osv.

God fornøjelse.
Vh Klaus


Til top
Lasse Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lc52

Tilmeldt:: 19 Jun 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lc52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2011 kl. 16:58
prøv at se på byggemarkedernes udvalg af værktøjskasser.  Der er mange modeller med en masse små plasticskuffer.
Man kan også have mindre æsker (oprindelig til skruer o.a.) lagt i en større værktøjskasseSmile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres