Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vadebælte???

 Besvar Besvar
Forfatter
Kristian Roikier Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian7913 Avatar

Tilmeldt:: 17 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian7913 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vadebælte???
    Sendt: 02 Mar 2011 kl. 18:07
Kan dette bruges til et vadebælte??? http://www.korsholm.dk/fiskeri/produkt.html?no_cache=1&tt_products[image]=3&tt_products[product]=23461
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2011 kl. 18:28
Hvilken funktion har et vadebælte for dig?
 
For mig er det at holde sammen på waders og tøj, så jeg ikke ligner en sæk kartofler...
Måske skal det også støtte ryggen.
 
Men hvis det er første forslag jeg stiller, så kan et almindeligt bælte fra dine jeans bruges ;-)
 
I mange waders idag er bælte integreret, og i mine er det velcro-stropper som jeg strammer til i siden, og mit problem er løst.
 
Du linker til en bæltetaske som kan indeholde hvad du plejer at have i jakke eller vest, og da det netop spændes om livet som et bælte, så må svaret på dit spørgsmål være: Ja, det kan godt bruges til vadebælte.
 
Hvis du blot søger et bælte og ikke andet, så find en anden løsning. Men søger du et bælte som samtidig indeholder alle dine sager, så tag den :-)
Personligt har jeg ikke fisket med en sådan dims om livet, så jeg ved ikke hvordan det vil være at fiske med den vægt hængende om hofterne.
Måske andre har et indput?!? :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres