Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CUBA i juli ...

 Besvar Besvar
Forfatter
torben slyngborg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
torben slyngborg Avatar

Tilmeldt:: 11 Sep 2004
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér torben slyngborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: CUBA i juli ...
    Sendt: 26 Feb 2011 kl. 10:47
Hej Alle.
Jeg er måske så heldig at skulle opleve CUBA denne sommer.
Det vil blive en familie-rejse, hvor der så også skal være plads til mit fluefiskeri.
Jeg tænker selv på, at jeg måske smutter helt væk i et par dage, men også at det kunne være fedt, hvis solbadning og fiskeri fra kysten (flats?) kunne kombineres...
Er der nogen, som har efaringer fra JULI måned + erfaringer med gode steder at være familie & fluefisker.
Jeg hører meget gerne fra Jer.
Andre gode tips modtages selvfølgelig ogsåSmile
Mange hilsner
Torben
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2011 kl. 10:52
Hej Torben
Måske interesserer dette link dig
Michael
Til top
torben slyngborg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
torben slyngborg Avatar

Tilmeldt:: 11 Sep 2004
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér torben slyngborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2011 kl. 17:20
Hej Michael.
Tusinde tak for linket.
Det ser super godt ud.....
mvh Torben
Til top
torben slyngborg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
torben slyngborg Avatar

Tilmeldt:: 11 Sep 2004
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér torben slyngborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2011 kl. 16:33
Hej Michael og alle andre.
Jeg har læst mig frem til, at det flere steder kan være vanskeligt at få fiske-tilladelse, medmindre man engagerer sig med et bureau og guide med båd osv.
Hvilke erfaringer har I ?
Meget af min fisketid ville være netop med familien på land,- og så mig ude i vandet !!
MvH Torben
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2011 kl. 16:50
Hej Torben
Jeg har ikke selv været af sted men har stadig et ønske, jeg skrev til ham bag siden for at finde muligheder.
Jeg er sikker på at du kan få tilladelse gennem Cubas tourist bereau, dog skal det siges at det link jeg har givet dig der foregår fiskeriet i natur reservater hvor andre ikke må fiske.
Forresten er det nu det skal ske, Obama taler om at åbne for fly til Cuba.
Michael
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2011 kl. 18:02
Med de utrolige ting der sker i de forskellige diktator-regimer i nordafrika - ville jeg ikke satse voldsomt på at Cuba ikke kunne komme i klammeri med deres egen befolkning inden længe. Måske værd at overveje inden man betaler for meget forud........?Disapprove
mvh
Heinz
ps: Jeg
Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2011 kl. 18:19
Hej Torben

Kig du lidt herWink

https://www.fluefiskerikursus.dk/cuba-fiskerejse

Op Prøv Cayo Santa Maria eller Cayo Coco, eller nede ved Trinidad de Cuba. Det er altsammen på hovedøen, her kan du afsætte din familie på de skønneste strande og der er fine hoteller af høj standard. Og imedens kan du jo så fiske, bedst er det tidlig morgen og under aften, hvor de store fisk kommer ind på kastehold, og der er masser af flats.
God tur, jeg tror ikke du behøver at frygte revolte, det er Kubanerne nok stadig alt for glade til!

MVH
Michael




Redigeret af Michael Ladefoged - 13 Mar 2019 kl. 14:34
Med venlig hilsen
Michael Ladefoged
FluefiskeriKursus.dk
Til top
Michael R. Mulbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael R. Mulbjerg Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2002
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 158
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael R. Mulbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2011 kl. 18:30
Hej Torben
 
kig ind her og læs patricks oplevelser / fiskeri på cuba på "egen hånd", han havde en fed tur sammen med familien og fik fisket
 
 
mvh
michael
Bananfluerne
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum