Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

shetland 536

 Besvar Besvar
Forfatter
martin-thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mart0

Tilmeldt:: 13 Okt 2007
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mart0 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: shetland 536
    Sendt: 20 Feb 2011 kl. 17:25
hej alle
 
jeg har idag fået tilbudt at købe en shetland 536
 
og hverken mig eller sælger ku blive enige om hvad den sku koste da ingen af os er brugtbåds forhandlere og dette vil være min første båd.
 
bådens stand er ikke ret god og der skal males og udskiftes en del metaldele i form af knapper til pressening, osv.
båden står idag uden inventar dvs. hverken hynder eller andre løsdele.
 
hvad vil i mene en sådan bør koste??
 
ps det er uden motor
 
god søndag til jer alle
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 18:38
Du skal passe på de gamle shetland både. Hvis den er med inderskrog, så er der sikkert skum mellem yder og inderskallen. Det kan trække en uhyggelig masse vand og båden kommer til at blive mega tung.
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 19:11
5000,- kr.
Til top
Palle Johnsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
PJ Avatar

Tilmeldt:: 11 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 19:11
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 19:49
10000 med en ok trailer og 5000 uden
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 19:54
Prøv at hør dem i Holbæk Bådcenter, de har godt styr på brugtpriser
Til top
Orla Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ors

Tilmeldt:: 16 Aug 2004
Geografisk: Sjæland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ors Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 20:06
Jeg har lavet en meget omfattende istandsættelse af en Shetland 535 for ca 10 år siden. Du skal gøre dig klart at der skal bruges mange timer og en god slat penge i mit tilfælde ca 25000,00kr.  Du skal beherske noget håndværk ,Jjeg har en billed serie af min istandsættelse og et regnskab. Jeg har fortsat båden. Du er velkommen til at kontakte mig så kan du se båden og jeg kan fortælle om min istandsættelse.

Mvh Orla Sørensen tlf. 23434759 
Til top
Orla Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ors

Tilmeldt:: 16 Aug 2004
Geografisk: Sjæland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ors Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 20:09
NB jeg glemte at skrive at jeg bor i Næstved

Orla Sørensen
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 21:45
Meget svært spørgsmål uden at have set båden.
Men der er en på dba incl 70 hk motor til 39.900.
Så kan du måske ud fra den vurdere hvad du mener båden er værd.
At slynge et tal ud på 5000 kr er totalt åndsvagt, da man ikke kan vurdere en båd man ikke har set. Og hvis der er bådtrailere som står i ok stand til 5000 kr, som må bære en Shetland 536 så er jeg køber til dem alle.
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 23:52
Citat: Hoigaard

Meget svært spørgsmål uden at have set båden.
Men der er en på dba incl 70 hk motor til 39.900.
Så kan du måske ud fra den vurdere hvad du mener båden er værd.
At slynge et tal ud på 5000 kr er totalt åndsvagt, da man ikke kan vurdere en båd man ikke har set. Og hvis der er bådtrailere som står i ok stand til 5000 kr, som må bære en Shetland 536 så er jeg køber til dem alle.
Om man har set båden eller ej, det er sgu da ligegyldigt, når man har erfaring med småbåde og har fået oplyst, at båden mangler alt indvendigt og trænger til en ordentlig gang istandsættelse.... vi snakker altså om 100-150 timers arbejde + 10-15000 i materialer osv. alt sammen på en 20-30 år gammel båd... Det er i mine øjne virkelig åndsvagt at komme med den kommentar, som du kommer med.
 
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 01:04
Citat: Stone05
Om man har set båden eller ej, det er sgu da ligegyldigt, når man har erfaring med småbåde og har fået oplyst, at båden mangler alt indvendigt og trænger til en ordentlig gang istandsættelse.... vi snakker altså om 100-150 timers arbejde + 10-15000 i materialer osv. alt sammen på en 20-30 år gammel båd... Det er i mine øjne virkelig åndsvagt at komme med den kommentar, som du kommer med.
 
[/QUOTE


 
Din erfaring er så efter min mening ikke meget værd.
Hvilken kommentar er det du mener er åndsvag.
 
Din erfaring er så efter min mening ikke meget værd.
Hvilken kommentar er det du mener er åndsvag.
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 01:29
:P

Redigeret af Lo2n3ss - 21 Feb 2011 kl. 01:31
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 09:09
En gang varm luft der som altid kommer ud af Steen K.

Du kan sgu da ikke prissætte en båd du ikke har set.

Til trådstarteren.
Det ville være en stor hjælp hvis du kunne smide et par billeder så kunne vi måske hjælpe dig med en lidt mere seriøs pris.
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 10:51
Citat: qwer

En gang varm luft der som altid kommer ud af Steen K.

Du kan sgu da ikke prissætte en båd du ikke har set.

Til trådstarteren.
Det ville være en stor hjælp hvis du kunne smide et par billeder så kunne vi måske hjælpe dig med en lidt mere seriøs pris.
Og du lukker som sædvanligt uintelligent lort ud.
 
Trådstarteren spørger efter en pris og jeg svarer udfra de oplysninger, som han har leveret - desværre er der så lige et par tågeaber bl.a. dig, som straks blander pis og snot ind i tråden i stedet for at komme med en prisansættelse, som er det trådstarteren spørger efter -- hvis ikke du og andre har den fornødne erfaring til at prisansætte brugte både med de oplysninger, som trådstarteren levere, så burde I måske helt lade være med at kommentere.
 
Og selvfølgelig kan man prissætte en båd, som er så gammel, som det er tilfældet her og med den beskrivelse, som trådstarteren kommer med - jeg har et ganske glimrende kendskab til bl.a. den nævnte bådtype og småbåde generelt.
5000 kr., det er en seriøs pris på en nok mere end 30 år gammel båd i den pågældne størrelse og som mangler alt indvendigt samt en masse øvrig istandsættelse. 100-150 timers arbejde + 10-15000 kr. i materialer, det vil bringe prisen på den i standsatte båd op på 35-40000 kr. og så mangler der motor osv.
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 11:02
Endnu engang beviser du din store kendskab til brugte Shetland både.
5000 kr i indkøb og 10-15000 til istandsættelse = 35-40000 kr.
En båd i alm stand koster ca 35-40000 kr med motor. Der er dog langt op til prisen en båd der er istandsat kan koste.
En istandsat Shetland 536 får du ikke for den pris, da folk som har forstand på de 30 år gamle både ved hvad de er værd.
Til top
Thomas Vedel Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Thomas Vedel Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2005
Geografisk: Storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas Vedel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 11:09
Jeg er selv i gang med at købe ny båd, og jeg har beset en del brugte både. Min (og andres) erfaring er at man skal bese en båd før man køber den. Billeder er et godt udgangspunkt, men selvom man får at vide at båden blot er et skrog, er en faktisk gennemgang nødvendig. Brugte både kan sagtens have glasfiberskader, der gør enhver tanke om renovering overflødig. Så hvis jeg fik tilbudt en godt brugt Shetland, ville jeg nok se den meget grundigt efter.
Thomas 
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 11:25
Så er denne tråd også gået i børnehave diskutions mode... Frank du burde nok vide at i dit indlæg om at Steen's bud er åndsvagt, ville starte Steen med et indlæg lagt personligt mod dig.

Kan i forhelvede ikke bare tage ud og fiske istedet for at snære af hinanden på dette forum, det giver sådan en dårlig stemning at læse mange af de indlæg herinde. 

Tak fordi i gider spilde jeres tid på at ødelægge et forum
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 11:33
Citat: Hoigaard

Endnu engang beviser du din store kendskab til brugte Shetland både.
5000 kr i indkøb og 10-15000 til istandsættelse = 35-40000 kr.
En båd i alm stand koster ca 35-40000 kr med motor. Der er dog langt op til prisen en båd der er istandsat kan koste.
En istandsat Shetland 536 får du ikke for den pris, da folk som har forstand på de 30 år gamle både ved hvad de er værd.
- Noget der undre mig, det er, hvorfor du ikke bare svarer på trådstarterens spørgsmål, hvis ikke du kan svare udfra de oplysninger, som han giver, så må det jo være fordi, at din viden bare ikke er stor nok - hvis du mener at båden skal koste noget andet end den pris, som bl.a. jeg har angivet, så kan du jo bare skrive den i stedet for at komme med dit pjat.
 
Prisen på en 30 år gammel Shetland 536 istandsat vil være 35-40000 kr., vi snakker her en båd uden motor, trailer, ekkolod mm. - så når man trækker de 10-15000 kr. i materialer fra samt arbejdsløn fra, som det vil koste at istandsætte en båd i den pågældne stand, så ender prisen på ca. 5000 kr.
 
 
 
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 11:47
oh my god. here we go again.....
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 11:53
Steen K du er og bliver en Troll ......


"En troll er et fænomen, der huserer på internettets forskellige debatfora, hvor vedkommende skriver indlæg egnet til at provokere folk og fremkalde en hidsig diskussion. En troll mener ikke nødvendigvis, hvad han skriver; hans primære formål med sine indlæg er ikke at argumentere for en påstand, men at få folk til at hidse sig op og "bide på krogen"."

http://da.wikipedia.org/wiki/Troll

Få dig et liv ;)

Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 11:54
Børnehave, tag dog ud og fisk.
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 12:06
Citat: qwer

Steen K du er og bliver en Troll ......


"En troll er et fænomen, der huserer på internettets forskellige debatfora, hvor vedkommende skriver indlæg egnet til at provokere folk og fremkalde en hidsig diskussion. En troll mener ikke nødvendigvis, hvad han skriver; hans primære formål med sine indlæg er ikke at argumentere for en påstand, men at få folk til at hidse sig op og "bide på krogen"."

http://da.wikipedia.org/wiki/Troll

Få dig et liv ;)

Som enhver med bare en lille smule intelligens ville kunne se, så er der ikke noget "troll" ved, at jeg skriver 5000 kr. i mit første indlæg  - troll´en i denne tråd er Hoigaard, da han kommer med en uvedkommen kommentar, om 2 andres relevante indlæg og derved fjerner focus fra trådens emne.
- Hvis vi lige skruer tiden tilbage til den forrige tråd, der var troll´en dig, hvor du kom med din sammenligning af C&R med jagt på havørred.
 
- Fint, at du selv bringer emnet på banen, så Vi forhåbentligt kan få sat i stopper for dit troll-pis.
 
 
 
Til top
Bjarke Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BjarkeR Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BjarkeR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 13:13
.... og sådan endte en Shetland 536 med at blive en Troll..... :-)
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 13:20
Kan du ikke læse Steen, jeg har svaret spørgeren for længe siden.
 
Meget svært spørgsmål uden at have set båden.
Men der er en på dba incl 70 hk motor til 39.900.
Så kan du måske ud fra den vurdere hvad du mener båden er værd.
 
Men du har nok ret i at jeg ikke har den fornødne viden om Shetland både til at vurdere dem ubeset, ligesom du kan.
Hvorfor er du ikke bådhandler ? Du er nok den eneste i DK som kan vurdere både uden at have set dem.
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 13:40
Citat: Stone05

Som enhver med bare en lille smule intelligens ville kunne se, så er der ikke noget "troll" ved, at jeg skriver 5000 kr. i mit første indlæg ....
 


Lige nøjagtig at du skriver noget som er så latterligt beviser at du kun ønsker en diskussion i stedet for at prøve at svare seriøst på mandens spørgsmål.

Troll .....


Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 13:57
Citat: Hoigaard

Kan du ikke læse Steen, jeg har svaret spørgeren for længe siden.
 
Meget svært spørgsmål uden at have set båden.
Men der er en på dba incl 70 hk motor til 39.900.
Så kan du måske ud fra den vurdere hvad du mener båden er værd.
 
Men du har nok ret i at jeg ikke har den fornødne viden om Shetland både til at vurdere dem ubeset, ligesom du kan.
Hvorfor er du ikke bådhandler ? Du er nok den eneste i DK som kan vurdere både uden at have set dem.
Trådstarteren spørger efter en prisansættelse ud fra de oplysninger han kommer med - jeg og fætter ål svarer med det, der efter vores vurdering er en pris på baggrund af disse oplysninger --> kan du ikke lige forklarer, hvorfor det kan være åndsvagt at svare præcist på det, som trådstarteren spørger om???
 
- På DBA er der en brugt 535 med 50 hk 2-takt til 33000 kr., hvis man trækker værdien af motor og istandsættelse, så kommer man hurtigt ned ad: 
 
Kan du ikke lige forklarer, hvorfor jeg ikke skulle kunne komme med en prisansættelse bare fordi, at jeg har valgt en anden levevej end at være bådforhandler???... Og når du åbenbart mener, at man skal være bådforhandler for at kunne svarer på trådstarterens spørgsmål, hvorfor svarer du så selv - er du selv bådforhandler???
 
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 14:06
Og vupti blev en 536 til en 535.
Jeg giver op, Steen har talt, båden er 5000 kr værd.
 
PS: bådtrailere der er i ok stand og må bære en 536, som er til salg for 5000 kr og nedefter, vil jeg stadig gerne købe.
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 14:13
Citat: qwer

Citat: Stone05

Som enhver med bare en lille smule intelligens ville kunne se, så er der ikke noget "troll" ved, at jeg skriver 5000 kr. i mit første indlæg ....
 


Lige nøjagtig at du skriver noget som er så latterligt beviser at du kun ønsker en diskussion i stedet for at prøve at svare seriøst på mandens spørgsmål.

Troll .....


Okay, så du mener altså at 5000 kr. er latterligt - hm!, kan du så ikke lige forklare, hvad relevansen af din mening om mit indlæg den er i forhold til det, som trådstarteren spørger om??? Så vidt jeg kan se, så lægger trådstarteren op til, at emnet skal være at fastsætte en pris på en båd og ikke om min og fætter ål´s prisansættelse er latterlig eller ej.
Men jeg vil da meget gerne debattere, om hvorvidt en prisvurdering på 5000 kr. er latterligt eller ej og i den forbindelse, der må du jo lige oplyse, hvor meget mener du mener, at båden skal koste??? Du må jo kunne komme med en nøjagtig pris, da vi jo ellers ikke kan vurdere om din påstand om, at min vurdering er latterlig eller ej.
 
- Tumpe.....


Redigeret af Stone05 - 21 Feb 2011 kl. 14:16
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 14:38
Citat: Hoigaard

Og vupti blev en 536 til en 535.
Jeg giver op, Steen har talt, båden er 5000 kr værd.
 
PS: bådtrailere der er i ok stand og må bære en 536, som er til salg for 5000 kr og nedefter, vil jeg stadig gerne købe.
Jeg har ikke talt, jeg har svaret på det, som trådstarteren spørger om - noget du også burde have gjort og undladt din kommentar om mit og fætter ål´s svar til trådstarteren - hvor svært kan det være at svare på det, som trådstarteren spørger om - jeg undre mig sgu nogen gange over, at folk som dig ikke respektere andre brugers ret til at svare på det, som en trådstarter spørger om.
 
Hvis du tager båden, som du selv omtaler til 39900 og trækker motor, ekkolod, selvstyrer og div udstyr samt istandsættelse fra, så kommer prisen altså ned... Og det undre mig gevaldigt meget, at du ikke selv kan finde ud af at trække de nævnte ting fra, til du lander på en pris for en båd i;... dårlig stand, uden invetar og uden motor...  
 
 
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 14:51
Og du lukker som sædvanligt uintelligent lort ud.
- Tumpe.....
stopper for dit troll-pis.
et par tågeaber bl.a. dig, som straks blander pis og snot ind i tråden Det er i mine øjne virkelig åndsvagt at komme med den kommentar
 
Her er et lille udpluk af Hr. Steen Kehler's ordforråd, charming ikke sant.
 
 
 




Redigeret af Taonga - 21 Feb 2011 kl. 14:53
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 14:57
Citat: Taonga

Og du lukker som sædvanligt uintelligent lort ud.
- Tumpe.....
stopper for dit troll-pis.
et par tågeaber bl.a. dig, som straks blander pis og snot ind i tråden Det er i mine øjne virkelig åndsvagt at komme med den kommentar
 
Her er et lille udpluk af Hr. Steen Kehler's ordforråd, charming ikke sant.
 
 
 


Jeps!, jeg svarer personer i samme ånd, som jeg bliver tiltalt i.
 
Hvad er din prisvurdering af båden??? men det har du jo nok ikke nogen mening om, da du jo sædvanligvis kun deltager i trådene for balladens skyld.
Til top
Jesper Blæsbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blæsbjerg Avatar

Tilmeldt:: 29 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 155
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blæsbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 15:48
Jeg mener os at prisen på de 5000kr lyder som en realistisk start og nej jeg er heller ikke bådforhandler
Steen K - Der er bare nogen som ser rødt lige så snart de ser dit navn i en tråd, bare glem dem
Til top
kalle iversen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kalle iversen

Tilmeldt:: 28 Jun 2010
Geografisk: randers
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kalle iversen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 16:05
Citat: Blæsbjerg

Jeg mener os at prisen på de 5000kr lyder som en realistisk start og nej jeg er heller ikke bådforhandler
Steen K - Der er bare nogen som ser rødt lige så snart de ser dit navn i en tråd, bare glem dem
 
Joining the enemy huh? LOL
Til top
Jesper Blæsbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blæsbjerg Avatar

Tilmeldt:: 29 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 155
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blæsbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 16:44
Ja det kan da godt være jeg har stukket hånden i en hvepseredeOuch
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 16:56
Steen K - Der er bare nogen som ser rødt lige så snart de ser dit navn i en tråd, bare glem dem .......hvorfor tror du man seer rødt?
 
Desværre Steen Kehler har jeg ikke dine altvidende evner, om Joller, dyrplageri, C&R, Krammesvaner og især vandpytter.
 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum