Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvilken line?

 Besvar Besvar
Forfatter
Rasmus Olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Folke

Tilmeldt:: 20 Feb 2011
Geografisk: Faaborg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Folke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hvilken line?
    Sendt: 20 Feb 2011 kl. 12:34
Konen har foræret mig et shimano calcutta 201 DC hjul. Er der nogen gode forslag til hvilken type line der kan bruges. Flet eller nylon? Tykkelser m.v? Nogen erfaringer?
Til top
Michael Holm Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Holm Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2004
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 14:50
kommer vel an på hva du havde tænkt dig at bruge det til ;)
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 15:08
nu ved jeg ikke hvor god du er til multi hjul men prøv med monofil det er billiger hvis det er til kyst brug vil jeg nok starte med en 0,25ømm der er en del gode line til formålet  
sufix xl strong
yo-zuri hybrid soft  
stroft gtm
 
Til top
Rasmus Olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Folke

Tilmeldt:: 20 Feb 2011
Geografisk: Faaborg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Folke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 19:40
jeg havde primært tænkt at jeg skulle bruge hjulet på kysten. jeg har før oplevet at nogen fletliner hyler og det er ikke til at holde ud. jeg har altid brugt nylonline til multihjulet ,men tænkte at prøve fletline denne gang.
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 19:51
prøv powerpro eller penn    det er gode liner 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres