Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reparation af vadestøvler??

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Reparation af vadestøvler??
    Sendt: 19 Feb 2011 kl. 00:52
Hej,
Jeg har et par Simms Freestone vadestøvler, som har tjent mig trofast i 4 år(tror jeg det er) uden at man næsten kan se det på dem!........dvs....indtil sæsonen sluttede sidste år, hvor en af de der metal "dimsedutter", som snørrebåndene skal igennem er knækket/ røget af....... Kan man få sådanne "dimsedutter"........og kan man selv sætte dem på?.....og kan det svare sig?? Tror at flere vil gå til efterhånden, da jeg næsten kun fisker i saltvand ved kysten.
De er jo dejlig gået-til nu......og fejler absolut intet på nær de snørrebånds- "dimsedutter"Cry
Råd og evt. vejledning ønskes....
Mvh.
Michael L.

Ps. Der er "dimsedutten" over den, som jeg har sat en rød ring om, der er røget(den der sidder lidt ud til venstre, men som er magen til). Det opdagede jeg først, da jeg havde uploadet billedet(gad ikke lave det om Embarrassed).
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2011 kl. 11:11
Er det kun bøjlen, eller er det de to nitter du har rykket af? En skomager kan helt sikkert hjælpe dig, mod betaling. Simms kan også hjælpe, gennem forhandleren. Hvis det er bøjlen, det er galt med, kan du bukke en ny af et stykke rustfrit pianowire. Evt. en rustfri springring.
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lange 1 Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lange 1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2011 kl. 13:49
Et godt tip til at pleje dine støvler med hensyn til salt er at spraye WD40 på alle øjerne efter at støvle er skyllet i ferskvand !
/Søder
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2011 kl. 13:58
Okay..........tak for rådene Lars og Henning...............jeg må se om jeg kan finde en skomager i nærheden af mit lokalområde........De er jo efterhånden ved at være en uddøende race, der oftest kun findes i de større byer................og jeg bor jo på Mors .......såhh der er jo nok nogen vej til den nærmeste. Der er ihvertfald ingen i Nyk. Mors kan jeg se.
Mvh.
Michael L.
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2011 kl. 14:50
Hvis det bliver for dyrt at lave dem, kan du evt. købe et par nye, som de har på tilbud hos Ballerup Fiskemagasin til 499,-
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2011 kl. 15:00
Mon ikke ham her i Skive kan fixe den lille opgave.
 
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2011 kl. 15:08

#Tommy

he he.............arbejder i Skive og har tidligere boet der, og kan godt huske butikken. Troede egentlig ikke at den fandtes mere, men jeg må hellere lige smutte ind til ham med støvlerne efter arbejde så..........og skulle det blive for dyrt, må jeg lige have Ballerup Fiskemagasins tilbud i baghovedet.
Mange tak for hjælpen alle sammen.
Mvh.
Michael L.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2011 kl. 18:24

Thumbs Up

Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2011 kl. 18:36
Hej vis det er nitterneClap
 
sender jeg dig et par uB  www.lionfish.dk
 
 
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 22:53
Hej Jørn,
Det lyder sgu dejligt - kanon! Thumbs Up. Jeg tager lige et billede af støvlen og sender dig en mail, da jeg ikke er helt sikker på, hvad du mener med nitterne - syntes jo at det hele hænger sammen?
Vi tales ved
Mvh.
Michael L.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres