Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Små fluer

 Besvar Besvar
Forfatter
kasper ø Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
crossover

Tilmeldt:: 21 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér crossover Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Små fluer
    Sendt: 25 Jan 2011 kl. 17:17
Hej alle

Jeg er kommet til at ligge inde med en del kroge i str. 18 til 22. Tænkte på om der er nogen som har nogle forslag til fluer jeg kan binde på disse kroge?

Hilsen Kasper
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 18:07
Hej Casper.
 
Fisker du med tørflue?
 
Så har jeg rigtig mange mønstre, dels egne men også gode afprøvede standardmønstre.
 
Send en mail, så finder vi ud af noget, jeg har komplet "hæfter" med billeder og mønstre, men det kræver at vi mailler, så er det muligt at få tingene leveret u.b.
 
Mvh
P.K.
Til top
oliver bugge hunt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
oliverbugge

Tilmeldt:: 22 Okt 2010
Geografisk: beder
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oliverbugge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 18:50
hej per 

jeg ligger inde med samme problem dog str 12-14 nogle forslag 

mvh oliver :) 
Til top
kasper ø Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
crossover

Tilmeldt:: 21 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér crossover Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 18:56
Alle slags mønstre er velkomne :)

Vil straks sende dig en mail.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 19:15
Hej Oliver
 
 
Tilbudet om fluemønstre gælder sevfølgelig også dig, send mig en mail, så finder vi ud af noget, eller rund det link her, og søg under tørfluer:
 
 
Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 25 Jan 2011 kl. 19:59
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres