Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gode letvægts "bombarda" flåd

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Hermansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fnugsi

Tilmeldt:: 17 Jan 2011
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fnugsi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gode letvægts "bombarda" flåd
    Sendt: 22 Jan 2011 kl. 19:07

Skulle jeg være så heldig at her er nogen der har gode erfaringer med nogle letvægts (max 10 gram) "bombarda flåd", som de vil anbefale?

Mvh Fnugsi
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2011 kl. 19:15
har brugt dam 6 og 8grams synes de er gode og billige
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2011 kl. 19:20
www.lionfish.dk/Lionfish_startop.htm
ca. midt på siden 3for 45kr de fåes fra 3gr.
Til top
Thomas Hermansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fnugsi

Tilmeldt:: 17 Jan 2011
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fnugsi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2011 kl. 20:44
Tak for det link Christian... der må jo sige at være et ret så omfattende udvalg af lette "bombarda" flåd.

Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2011 kl. 20:56
dam kaster rigtig fint jeg er expert på området men har da prøvet dem af og synes de virker rigtig fint har brugt mine i p&t både synk og flydene og der til kan jeg kun sige at de virker rigtig godt
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum