Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fisk på denne tid af året?

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
LFN85

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LFN85 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fisk på denne tid af året?
    Sendt: 05 Jan 2011 kl. 14:10
Hej
Jeg er ny her på siden, og samtidig ret ny inden for lystfiskeri :)
Er det muligt at fange noget på denne tid af året ved kysten? Vi kører for det meste  til Reersø og den side af sjælland når vi tager til havet :)
Og er der noget endegrej der er bedre at bruge på denne årstid hvis man tager til kysten nu?
Til top
Peter Tjellesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tjellesen

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tjellesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2011 kl. 14:25
så længe der er is, så får du svært ved at fiske fra kysten ;o) så du må nok vente lidt endnu, lissom alle os andre, desværre.
 
der er nok mange meninger om agn, så den debat, blander jeg mig ikke i.
Til top
Lars Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
LFN85

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LFN85 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2011 kl. 14:28
Ah okay, det er også ved at være længe siden jeg har været ved stranden, så vidste egentlig ikke helt om de var frosset eller om det kun var søerne.

Nu du siger agn, der er også en del ord jeg ikke helt forstår eller er helt sikker på. Ordet "agn", er det bare et andet ord for madding?
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2011 kl. 15:35
Citat: LFN85

Hej
Er det muligt at fange noget på denne tid af året ved kysten? Vi kører for det meste  til Reersø og den side af sjælland når vi tager til havet :)
Og er der noget endegrej der er bedre at bruge på denne årstid hvis man tager til kysten nu?
Det er da muligt at fange fisk prøv f.eks. et bombarda med en flue som pink glimmerreje eller flammen.
Til top
Lars Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
LFN85

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LFN85 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2011 kl. 16:10
Okay, troede egentlig kun man brugte det til søer :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres