Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeri i england

 Besvar Besvar
Forfatter
oliver bugge hunt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
oliverbugge

Tilmeldt:: 22 Okt 2010
Geografisk: beder
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oliverbugge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeri i england
    Sendt: 29 Dec 2010 kl. 18:22
Hej 

jeg ville høre om der er nogen herinde som har erfaring med fiskeri i england?. 
Jeg vil hovedsageligt gerne fiske efter bækørred og stalling nogle forslag til hvor man skulle tage hen?. Fiskeriet vil være omkring july måned 

vh oliver
Til top
jesper søndergaard winther Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesper online Avatar

Tilmeldt:: 09 Jun 2004
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesper online Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2010 kl. 19:27
prøv at kigge på følgende links
 
 
 
.... 
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2010 kl. 22:15
Hej oliver
 
prøv go-fishing... ved de har lavet ture der over i flere årSmile
Certificeret fiskeguide
Facebook: Skjern river guiding
Til top
oliver bugge hunt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
oliverbugge

Tilmeldt:: 22 Okt 2010
Geografisk: beder
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oliverbugge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 14:57
tak for svar men tænkte mere på at det ikke skulle være så dyrt med guide 
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 19:14
Godt nok peberet priser.
 
Men - Smukt ser det ud Smile
 
Jeg regner med at tage fruen med på en 10 dages tur til syd England i juni måned.
Forventer at kunne snige et par fiskedage ind i feriekalenderen Big smile 
Det ser ud til at der er nogle pæne græsplæner hvor fruen kan nyde vejret, og naturen med en bog.
Hvordan er det med dagkort stykker, er det muligt at fiske uden guide.
Er der krav om stats fisketegn, eller er det / kan det lade sig gøre at købe billigere dagkort til noget fiskevand.
Hvis det er muligt, hvad ligger prislejet på?
 
Gode råd, samt gerne fede links modtages Tongue
 
På kanten af det døde hav
Morten Andersen
Til top
kmd70 Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kmd70

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: Københavnske Vestegn
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kmd70 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 20:13
Hej
 
Du kunne prøve at kikke nordpå mod the Lake District i stedet. Det er et megt flot område så fruen burde kunne lokkes og priserne er noget anderledes (fra 25kr per dag).  Noget jeg selv drømmer om at prøve (tiden går med at besøge svigermekkanikken når vi er i Cumbria) er The Eden Go Wild Scheme, det ser rigtigt spændende ud og det er heller ikke så dyrt at bo i Carlise.
 
Du skal også "lige" have et nationalt fisketegn. Det kan købes online her
Men prisen får vores danske fisketegn til at ligne ugens tilbud.
 
Hilsen
Karsten 
Til top
oliver bugge hunt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
oliverbugge

Tilmeldt:: 22 Okt 2010
Geografisk: beder
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oliverbugge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 03:27
hej 

min familie bor i lake district jeg har selv fiske river eden efter laks med min far vi fangede desværre ikke noget. Men jeg vil lige prøve og se mig lidt omrking efter nogle forskellige floder som skulle indholde bækørreder og evt stalling
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum