Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

wf line til kyst

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: wf line til kyst
    Sendt: 11 Dec 2010 kl. 10:26
der er jo kommet så mange gode wf liner til kyst fiskeri( eller er der)
hvordan er de , nogle der har prøvet dem ?

hvad med Loop´s nye
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/news2.asp?menu=laesestof&id=10083&title=NYE LOOP FLUELINER

det lyder sgu da til at være en kanon line

hvad er din bedste wf line til kyst?

vh. Tommy
Til top
Hans H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HansH Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HansH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2010 kl. 10:34
Halløjsa Tommy,
 
Er helt sikker på at jeg kommer til at fiske med Evotec 85 i åen næste sæson, selvfølgelig sammen med mine Opti Stream liner.
 
Den nye Evotec 100 vil jeg også tro er det rigtige valg til kyste, fisker der ikke men sådan en skal jeg også eje til søfiskeri i min "hemmelige" søørredsø.
 
De kaster begge super godt og lander super flot. Synes Opti Stream linen kan have en tendens til at lande "tungt" grundet den korte bagtapering, dette "problem" har Evotec 85 linen ikke, bagtaperingen er længere, linen lidt tyndere og så lander og strækker den sig bare SUPER godt.
 
Fede liner som jeg glæder mig til at skulle fiske RIGTIGT med.
 
Mvh.
 
Hans H.
 
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2010 kl. 10:46
Hej Hans
har nogle skydehoveder fra Loop, til min 2hånds
Low stretch kernen er jeg ikke så vild med pga. Den flosser/ eller bliver løs , hvis du ved hvad jeg mener,
så det er træls når der skal skiftes hovede eller forfang,
hvordan er kernen på Evotec linen?
og ved du hvor de er lavet ?
scientificangler, Airflo
vh Tommy
Til top
Hans H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HansH Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HansH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2010 kl. 10:55
Hej Tommy,
 
Jo kender godt "problemet" med low stretch kernen, men ser det nu ikke selv som noget stort problem, men rigtigt, den kan godt flosse og blive løs. Synes ikke selv jeg har problemet mere efter jeg er begyndt at trække lim med ind i kernen når jeg laver loops. Er nu også mere til de gamle "elastik" liner som kan give sig lidt.
 
Har ikke selv klippe/klisteret med de nye liner endnu, så der må jeg være dig svar skyldigt.
 
Så vidt jeg er orienteret er det hverken S.A. eller Airflo, der laver linerne, men en ny lineproducent, har ikke noget navn, endnu, men mon ikke det kommer, hvis/når disse liner bliver et hit?
 
Nu skal de prøves/bruges den kommende sæson og så vil tiden vise hvordan de virker i praksis og på sigt. Første indtryk på græs er i hvert fald WAUW, de kaster godt :-)
 
Jeg vender tilbage så snart jeg ved mere og selv kan bedømme udtale mig ved andet end græsplænefiskeri.
 
Mvh.
 
Hans H.
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2010 kl. 11:14
Hans
tak for hjælpen

vil prøve tippet med at trække lim ned i øjerne på low stretch linerne

vh.Tommy
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres