Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Isfri p&t

 Besvar Besvar
Forfatter
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Isfri p&t
    Sendt: 07 Dec 2010 kl. 21:56
Hej, nogle som kender en p%t i midtjylland eller omegn hvor det er muligt at fiske(ikke isfiske)
 
Der er jo nogen steder hvor de har piskere der ilter og dermed holder det nogenlunde isfri :)
 
Har en på hånden men vil gerne have lidt alternativer :D
Til top
Niels Mouritsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Mouritsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Mouritsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2010 kl. 22:33
Der er en isfri P&T.
Vingsted P&T, den ligger lidt vest for Vejle.
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2010 kl. 22:47
Pinds mølle burde være delvis isfri som altid.

Var selv i Skyggehale i søndags - blev taget to på bundfisket powerbait af en anden fyr, selv havde jeg absolut nul aktivitet på fluerne selvom bunden blev grundigt afsøgt. Var kun ca. 1/3 af den gamle sø åben, så ikke meget fiskevand og sikkert heller ik ret mange fisk desværre...
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2010 kl. 23:32
Jeppe det er nemlig skygge jeg har som alternativ, men har aldrig været min favoritsø, men man må jo nøjes når der ikke er så mange muligheder. Pinds Mølle har jeg ikke fået prøvet endnu,men kan da være det skal være her i weekenden :)
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2010 kl. 19:01
Andre forslag? :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum