Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

spørgsmål angående scierra hmt liner

 Besvar Besvar
Forfatter
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: spørgsmål angående scierra hmt liner
    Sendt: 01 Dec 2010 kl. 16:00
hejsa  har lige et spørgsmål angående   Scierra HMT Taper  wf-line

kan man få scierra hmt linen  både med  og uden  loadingzone ???

vis ja. er lineklumpen , vægt , osv  identisk med den alm hmt line med loadingzone??
grunden til jeg spørger er nemlig fordi jeg er blevet tilbudt en sprit ny til 200kr den er bare uden  loadingzone

på forhånd tak


Redigeret af fiskeren321 - 01 Dec 2010 kl. 16:11
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JRK Avatar

Tilmeldt:: 16 Feb 2006
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 354
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JRK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Dec 2010 kl. 16:25
har også set tilbuddet og tænkt det samme som dig.
 
Det er ellers en superline.
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Dec 2010 kl. 17:09
Man kan godt få HMT uden loadingzone. Denne line er så vidt jeg ved ikke til det danske marked, men måske den alligevel ligger i nogle danske butikker? ellers har jeg set den i England.
Linen er i dette tilfælde helt hvid, resten er identisk med udgaven med loading-zone.
 
Jeg har selv loading-zone udgaven i klasse 8, og det er en fantastisk line at kaste med.
Til top
Esben Brohus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
E.Brohus Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér E.Brohus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Dec 2010 kl. 17:10
Hej Kenneth..
 
Nu har jeg fisket rigtig meget med HMT liner og alle dem jeg har er med  loadingzone. Jeg har ikke hørt at man kan få dem uden.
 
Hilsen Esben
Til top
Johnny larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gogo-fisker Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gogo-fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2010 kl. 07:36
Jan johansen har ret er osse næsten sikker på den få's uden loadingzone og den er identisk med den der har.
 
Jeg har 3-4 hmt liner de kaster som en drøm.
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2010 kl. 12:06
http://www.atkinsangling.com/Models.aspx?ModelID=216
her er den uden loading zone.
er der en der kan se hvor hurtigt den synker?
 
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2010 kl. 12:09
ok, de skriver det er et forkert billede men prisen er ok, men om en synkehastighed på 1.5 pr. sec? er ok til kysten?
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JRK Avatar

Tilmeldt:: 16 Feb 2006
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 354
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JRK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2010 kl. 12:21
De kan købes i DK
 
Kender ikke synkehastighed på intermediate
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2010 kl. 12:30
Citat: JRK

De kan købes i DK
 
Kender ikke synkehastighed på intermediate


jeps 200kr  det er billigt . og vis det er samme klump længde vægt osv som loadingzone ,  ville det da være dumt andet end at købe en

Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2010 kl. 13:19
Citat: Jan Johansen

Man kan godt få HMT uden loadingzone. Denne line er så vidt jeg ved ikke til det danske marked, men måske den alligevel ligger i nogle danske butikker? ellers har jeg set den i England.
Linen er i dette tilfælde helt hvid, resten er identisk med udgaven med loading-zone.
 
Jeg har selv loading-zone udgaven i klasse 8, og det er en fantastisk line at kaste med.
Jan har helt ret i det han skriver, og at den ikke blev lavet til det danske marked, desværrer.
Har den selv i synke 3 uden loadingzone, rigtigt lækker lineSmile
Knæk og bræk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres