Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lækkert når de bider...

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Lorenzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
m2v2l10

Tilmeldt:: 11 Nov 2010
Geografisk: Tønder
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér m2v2l10 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lækkert når de bider...
    Sendt: 21 Nov 2010 kl. 19:21
Har nu i en uge været i put & take, og har udover første dag fanget fisk hver eneste dag. Har virkelig studeret alt mit grej og hvad der går bedst (for mig ihvertfald) vil gerne hører hvad i mener der går bedst nu her, idag fangede jeg en regnbue på 2 kg lige ud...
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2010 kl. 19:43

Fisker med synkeline, herning fluen midt på forfanget og en booby yderst.

Fungere godt for mig
Til top
Michael Lorenzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
m2v2l10

Tilmeldt:: 11 Nov 2010
Geografisk: Tønder
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér m2v2l10 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2010 kl. 13:41
Fisker så ikke med flue, men har fundet 2 rigtig gode måder og få fisk på hver gang i den put jeg fisker med...
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2010 kl. 16:18
en lille montana, super flue, ellers bombarda og hvide jig-haler..... super giftigt for buerne.........
Born to fish, forced to work!!!
Til top
Michael Lorenzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
m2v2l10

Tilmeldt:: 11 Nov 2010
Geografisk: Tønder
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér m2v2l10 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2010 kl. 17:16
Fisker i og ikke fisker med self, sorry;)

Andre der har nogen måder, igen ikke fluer hehe??
Til top
René Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
UL tossen

Tilmeldt:: 16 Aug 2010
Geografisk: Sakskøbing
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér UL tossen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2011 kl. 23:30
Som Mikkel skriver: bombarda med hvide jighaler, har kun prøvet een sø i danmark hvor de ikk tager dem, og jeg har dæleme prøvet mange søer efterhånden
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2011 kl. 07:14
Hej Rene og Mikkel
 
Fisker i hele årets rundt med hvid jigs eller er det kun her i det kolde vand?
 
MVH.
 
Michael
Til top
René Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
UL tossen

Tilmeldt:: 16 Aug 2010
Geografisk: Sakskøbing
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér UL tossen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2011 kl. 13:31
Hej Michael, jeg bruger dem hele året. Og de fanger rigtig godt om sommeren os, fortrinsvis højt om sommeren og dybt og langsomt om vinteren. Nogen gange om sommeren, når vandet bliver for varmt søger fiskene os dybt ned til det kolde vand. Mit hjemvand har nogen dybe huller på ca 14 meter og gennemsnits vanddybde er 3 meter.
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2011 kl. 16:03
Hej Rene, tak for det hurtige svar, så ved jeg hvad mit hjemmevand skal krydres med i løbet af 2011.
MVH.
Michael
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2011 kl. 16:52
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres