Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

pateke morton spinnestang

 Besvar Besvar
Forfatter
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pphh

Tilmeldt:: 03 Mar 2007
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pphh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: pateke morton spinnestang
    Sendt: 06 Nov 2010 kl. 15:53
jeg har lige købt nogle ældre .hardy, abu, og så en pateke Morton spinnestang på 7 fod. så vil jeg hører om der er nogle der kender det mærke.  (pateke Morton). der kan fortælle lidt om det. mvh paw holst.
Til top
Jesper Fohrmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fishmadman Avatar

Tilmeldt:: 13 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 404
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishmadman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2010 kl. 16:16
Paw:

Engelsk stangfirma... En eller vidst nok to Hardy folk der startede op på egen hånd... Klinger: så vidt jeg husker Fibatube klinger..

Udemærkede glasstænger..solgt i DK i 7 - 8 år Bla. Sportscentrum i Odense..

Venlig hilsen

jesper Fohrmann
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2010 kl. 19:47
Jeg brugte Pateke Morton, så længe det var muligt at købe dem.
 
De lå så tæt op ad Hardy, at der næsten kun var prisen til forskel, har især brugt flue serien i alle str.
 
Prisen var den gang ca. det halve af Hardy, og det var så også tidligere Hardy folk, som stod bag.
 
Jeg var meget begejstret for Pateke Morton, og jeg har overvejet at jagte serien igen, men har foreløbig holdt mig til danske Marlin stænger.
Mvh
P.K.
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pphh

Tilmeldt:: 03 Mar 2007
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pphh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2010 kl. 22:04
jesper og per. jeg takker. mvh paw
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres