Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dega Horizone Titan

 Besvar Besvar
Forfatter
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dega Horizone Titan
    Sendt: 28 Sep 2010 kl. 21:19
Det her er helt sikkert er long shot, men dybt ulykkelig som jeg er, så prøver vi.
 
I dag skete det der ikke måtte ske. Min elskede Dega Horizone Titan #7/8 blev forkortet med 15 cm i en bildør.
 
Nu er det jo ikke lige frem den mest solgte stang i DK, men hvis nogen ligger inde med et topstykke (3 delt) der bare samler støv, så er jeg køberen.
 
Nu sker det jo nok ikke, så hvis der er nogen der kender stangen, og kan anbefale en ny stang (under 3k) der minder om i aktion vil jeg også sætte pris på det. Hvis jeg selv skal prøve at beskrive den, så er den vel nærmest medium/hurtigt med en meget dyb aktion(?) Den minder mig i hvert fald ikke om andre stænger jeg har haft i hænderne.
 
A bad day of fishing is better than a good day of work.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres