Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kort skydehoved på 14 gram

 Besvar Besvar
Forfatter
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: kort skydehoved på 14 gram
    Sendt: 16 Sep 2010 kl. 21:01
til min fluekæp skal jeg bruge et 14 grams skydehoved..

men da det er til en mindre å, med begrænset plads til bagkast vil jeg gerne have et kort skydehoved, men er der nogle som laver et 14 grams skydehoved, gerne under 8 meter, eller er det ren klippe til selv når de skal være så korte..

nogle der ved hvor jeg kan finde det jeg søger, eller må jeg til den lokale grejpusher og få ham til at lave et til mig Confused


Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2010 kl. 21:18
Christian M. larsen
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2010 kl. 21:24
Visions vibe85 er 8,5 meter og deres vibe125 er 12,5m. Smart nok? Problemet er at det er en wf line.

Både zpey og Scierra er kommet med en serie meget korte hoveder. Desværre koster de spidsen af en jetjager :(
Til top
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2010 kl. 21:32
Synk eller flyd? Zpeys synkende "Unique Compact" er suverænt gode (det flyderen også - den er bare 9m lang).

Lars
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2010 kl. 21:49
troede det var et skydehoved
Christian M. larsen
Til top
Ulrich Bergmann Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ubo Avatar

Tilmeldt:: 22 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ubo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2010 kl. 21:58
Hej
 
Kontakt Grejbiksen i Århus tlf 86 23 25 27
Spørg efter Peder
Kan kan efterkomme dine ønsker, Hvad ang korte skydehoveder
både med vægt og længde
Peder har lavet flere skydejhoveder til mig og de virker
lige fra flydende til synke 6
held og lykke med din søgen
 
 
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Sep 2010 kl. 17:44
takker for svarene..

det zpey virkede lovende, men meget dyrt..

og derudover kunne jeg ikke finde det i 14 grams udgave, og hvorfor give 200 kr ekstra for to flotte løkker som alligevel skal klippes af..

så endte med et 8 meter langt sage skydehoved fra deres coastal serie, lavet på bestilling af den lokale grejpusher..

så må vi se om det er noget som virker når det en gang skal prøves..
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Sep 2010 kl. 19:43
Hej René
 
Prøv at tage kontakt med Go Fishing på 66 12 15 00.
 
De har købt nogle 17,5 grams hoveder fra Zpey uden løkker (noget med en fejlleverance)
 
Her citeret fra den nylige kundemail
 

1 Zpey skydehoved på 10,1 meter og 17,5 gram (lineklasse 8)   KUN kr. 200,-

 

  Ta’ 2 hoveder for                                                                         KUN kr.  300,-

 

  Fås kun i 17,5 gram (aftm 8)

  Bestil HER...
 

  Skydehovedet er nøjagtig mangen til vores bestseller Zpey’s Unique hoved bortset fra at farven er hvid og at der som sagt ikke er monteret loops.

  Normalprisen for et Zpey Unique hoved er kr. 600,-

 

Håber du kan bruge dette til noget.
Mvh.
Lars
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2010 kl. 18:40
Hej Lars

takker for linket, jeg endte dog med at køre til den lokale grejpusher igår efter arbejde, han fik lavet et skydehoved til mig..

endte med et sage coastal shooting taper st-8-f vejet ned til 14 gram og lige under de 8 meter..

ser frem til at få det prøvet, og se om man kan kaste med så kort et hoved..


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres