Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

pris på grej

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: pris på grej
    Sendt: 06 Sep 2010 kl. 10:31
Hvad skal en 9,6 mpa med traxion hjul og tilhørende linekit koste?
Har fået det tilbudt at en fiske makker.
 
Mener det er en travel model.
 
Vh
 
Lars
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2010 kl. 10:57
Alt efter hvor meget det er brugt, stand osv. vil jeg som udgangspunkt sige 1/2 nypris + - 10%.
Mvh.  IJ
Til top
Jørgen Rohde Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trutta Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2006
Geografisk: Horsens / Vejle fjorde & østjyllands kyster
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trutta Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2010 kl. 11:27
Man skal nu lige passe lidt på med pris sættelser af brugt grej.... Det duer jo altid at ikke sige 1/2 pris som udgangspunkt. Mange gange kan produkterne jo gerne findes på udsalg med op til 50% besparelse - Så lige pludselig regner man så med, at kunne få samme pris på brugt udstyr som kan der kan købes nyt for. Det hænger jo ikke sammen..!! Stern Smile
Men igen alt efter hvad det er - Eksempelvis har Scierra Traxion lige været på bud til under 1000 kr (hvilket er ca. 1/2 pris) og højest sansynligt kan de stadig findes til den pris.
 
Mvh.
Jørgen
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2010 kl. 11:44
Hej Jørgen.
Det har du naturligvis ret i, når jeg skal købe grej så plejer jeg at "Google" det før jeg køber. Jeg køber selvfølgelig ikke brugt grej til samme pris som nyt der er nedsat. Der er også lige det med garantien på nogle stænger, som kun gælder for første ejer. Det er ofte garantien der gør at visse mærker er dyrere end andre. Find den billigste nypris og divider så med 2, så går det ikke helt gal.
 
Mvh.  IJ
Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2010 kl. 12:39
jeg vil mene 2500 til 2800 er rimeligt. Det er alt sammen på bud til billige penge.
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2010 kl. 13:09
mange tak, 2500 var i det prisleje jeg havde regnet med.
 
Vh
 
Lars
Til top
Jørgen Rohde Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trutta Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2006
Geografisk: Horsens / Vejle fjorde & østjyllands kyster
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trutta Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2010 kl. 00:31
Citat: IJ

Hej Jørgen.
Det har du naturligvis ret i, når jeg skal købe grej så plejer jeg at "Google" det før jeg køber. Jeg køber selvfølgelig ikke brugt grej til samme pris som nyt der er nedsat. Der er også lige det med garantien på nogle stænger, som kun gælder for første ejer. Det er ofte garantien der gør at visse mærker er dyrere end andre. Find den billigste nypris og divider så med 2, så går det ikke helt gal.
 
Mvh.  IJ
 
 
 
Nemlig Ivan - Så er jeg 100% enig. Thumbs Up
 
Mvh.
Jørgen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down