Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken spinnestang?

 Besvar Besvar
Forfatter
Jonas Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
yojonas

Tilmeldt:: 14 Nov 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér yojonas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvilken spinnestang?
    Sendt: 02 Sep 2010 kl. 10:24
Hej med jer. 

Jeg skal til at erhverve mig en spinnestang til kystfiskeri. 

Stangen skal helst være billig (da jeg er studerende), ca. 11" eller der over og 3- og helst 4-delt.

Nogen bud? 
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2010 kl. 10:33
11" Der var noget... Hvorfor så lang? Men måske det er til surf fiskeri, så melder jeg pas, men hvis det er til kystfiskeri efter havbasser så vil jeg forslå en 9" eller max. 10" Berkley eller Shimano
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2010 kl. 10:37
Hey,
 
Formoder den skal bruges til boblefiskeri med den længde?
 
Jeg ville se mig om efter en Fenwick Silverwing?
 
/M
Til top
Jonas Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
yojonas

Tilmeldt:: 14 Nov 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104