Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

stangposer/hjultasker

 Besvar Besvar
Forfatter
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: stangposer/hjultasker
    Sendt: 31 Aug 2010 kl. 21:21
Hej fiskenørderWink
 
Jeg har et ønske om at finde et par stangposer til 9 fods stænger hvor der er plads til at fastspolehjulet kan sidde på stangen. Begge dele skal naturligvis være godt beskyttet.
flere steder har jeg ledt, men ikke rigtig fundet det rette.
Kan nogen hjælpe??
Alternativt søges en hjultaske hvor der er plads til 2-3 fastspolehjul i str 2500-3000-4000. Dette har jeg heller ikke lige kunnet finde.
 
På forhånd tak for hjælpen Smile
 
/Frede
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2010 kl. 21:31
Hej Frede
Hvad med t sy dem selv... stof 2000 har en del materiale som kan benytte
Så kan du få dem som du vil have det.
 
mvh
J
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2010 kl. 10:58
Scierra laver en hjultaske, som har 4 rum og netlommer osv. til forskellige str. hjul.

Til karpe/medefiskerne findes der jo såkaldte hold-alls som kan rumme mange stænger monteret med hjul osv. prøv at lede lidt efter disse og find noget der passer i længde og str.
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2010 kl. 19:38
Hej LJF.
Jeg har en stangtaske med plads til det hele, tasken er 1.5 m lang og aldrig brugt.
Den vil jeg sælge for 300 kr. Jeg kan sende et foto på mail hvis du er interesseret.
Mvh.  IJ
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2010 kl. 21:21
Det lyser spændende Ivan, jeg vil gerne se et foto eller to. i  en taske på 1,5 m skulle der jo være plads til en todelt 9 fods stang
Hilsen
frede
Til top
Henrik Kaas Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kassa

Tilmeldt:: 11 Maj 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kassa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2010 kl. 21:33
He j
 
Abu laver stang tasker hvor hjulet kan sidde på både i 9`og 10`så bare ta fat i din grej biks de skulle kunne få dem hjem
 
 
Henrik
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2010 kl. 21:50
Hej Frede.
 
Mvh.  IJ
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2010 kl. 21:56
Hej igen Frede.
Prøvede at uploade et billede, men det virker tilsyneladende ikkeWink
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2010 kl. 22:00
Hvis du sender din mailadresse til ivanjeppesen@vip.cybercity.dk så vedhæfter jeg et foto.
 
IJ
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres