Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Odense Å

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
racedue Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2005
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 181
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér racedue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Odense Å
    Sendt: 24 Aug 2010 kl. 20:42
Jeg syntes lige at jeg vil gøre lidt reklame for den gode artikel  om Odense Å, som Claus Eriksen har skrevet på Go-Fishings hjemmeside.
Til top
Matt David Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Matt Avatar

Tilmeldt:: 16 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2010 kl. 02:54
Jeg har været der 5-6 gange uden fisk.
Uden at se, mærke fisk.
Der er rigtig smukt der ude.
Har fisket efter en ordenlig regn,
aften, nat, morgen, stort set alt,
men ikke, som èn smolt blev der set.
Har fisket 3 kilometer opstrøms, og nedstrøms.
Parker oppe ved de får, og fisk nedstrøms.

Jeg har spildt krudt nok på det sted!
Til top
frank jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
frankjensen

Tilmeldt:: 12 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frankjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2010 kl. 17:41
Det var dog herligt, at Matt ikke kommer der mereSmile
Så er der mere plads til vi andre, som synes det er noget utroligt lækkert fiskevand - også ved Hjelmerup - og som ikke nødvendigvis behøver at slæbe os en dårlig ryg til i fisk for at synes, det har været en god fisketur.
Der er i sommer sat bækørreder ud ved Hjelmerup, og der bliver sat ud igen i år.
De er lavet på åens havørredstamme. Det er tanken, at der skal sættes ud hvert år, og når vegetationen etablerer sig på de nye stræk bliver der et fint fiskeri efter både dem og havørrederne.
Til top
Matt David Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Matt Avatar

Tilmeldt:: 16 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2010 kl. 02:17
Nogen er mere heldig end andre. Ja, som sagt, jeg har selv været med den dag der blev sat fisk ud. Jeg har bar ikke haft heldet det ude. Men vi alle fisker i en stor put and take!
Til top
jonas haubjerg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonas laursen Avatar

Tilmeldt:: 27 Maj 2007
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonas laursen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2010 kl. 07:12
hold da op, godt at min tålmodighed rækker til mere end 5-6 ture. Hvis det ikke var tilfældet så havde jeg nu nok fundet noget andet fiskevand end karup og skjern Å  for mit vedkommende.LOL
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum