Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gaula

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Sommer Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
RFIFF

Tilmeldt:: 07 Dec 2009
Geografisk: Norge
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér RFIFF Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gaula
    Sendt: 08 Aug 2010 kl. 21:50
Hej,
Jeg har besluttet, at næste års tur gå til Gaula i Norge.
 
Vi skal afsted i uge 26. Så hvis der er nogen, der kan anbefale
et godt vald og steder til overnating. Så hører jeg gerne nærmere.
 
Tak..
 
Mvh
Thomas 
 
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2010 kl. 21:56
Støren Camping (y)
 
Hytter, teltplads med strøm og gode faciliteter. Og meget fint fiskevand lige nedenfor campingpladsen. Ca. 4 kilometer fiskevand at boltre sig på.
Til top
Bjørn Arild Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Gaulalaksen

Tilmeldt:: 02 Maj 2008
Geografisk: Norge
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gaulalaksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2010 kl. 21:27
Du kan se på http://www.bamolaksefiske.com
Smile
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2010 kl. 19:20
Hej Thomas
 
ja, jeg kan kun anbefale mine venner på Vårvolden Camping i Støren. Udbuddet af hytter er her langt større end på Støren camping. Fiskevandet er det samme.
Ellers må man sige at Gaula stort set er domineret af private stræk.
 
god tur Jakob
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2010 kl. 19:28

Jeg retter lige mig selv, jeg fik da blandet nogle begreber sammen da jeg skrev mit indlæg......

Stykket der fiskes på, hedder Støren, og campingpladsen jeg ville anbefale, hedder, ganske som Jakob skriver, Vårvolden Camping.
Støren Camping ligger på den anden side af elven, og sidst jeg var i Gaula, synes jeg ikke at Støren Camping var noget at råbe hurra for. Jeg kiggede indenfor og så faciliteterne, og priste mig lykkelig over at bo på den anden side af elven.
Om forholdende er lavet om siden, skal jeg lade være usagt.
 
Men fiskevandet er der ikke noget at udsætte noget på.
 
Skitt fiske næste år :)
 
/Jan
Til top
Johnny larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gogo-fisker Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gogo-fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2010 kl. 20:32
Hej jeg kan anbefale det her vald det er rigtig fedt. http://www.granbo-flyfishing.no/_norsk/nedre-loberg.html 
 
Jan granbo anbefaler det kraftigt jeg var der sidste år i uge 30 det er et rigtig fedt stræk men desværre har gaula store problemer med at elven graver sig ind i brinken og det sker lige 200-300 meter oppe for det stykke så hvis elven bliver for lav kan det ødelægge fiskeriet men er der nok ikke de store chancer for i uge 26.
 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres