Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simms G4 wader

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Simms G4 wader
    Sendt: 06 Aug 2010 kl. 13:01
Har et par Simms G4 waders med lynlås, og nu er lynlåsen utæt helt nede i bunden, nogle der kender problemet og ved hvad man gør ved det ???
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2010 kl. 13:21
Nu fremgår det ikke hvor gamle dine waders er men få din lokale forhandler til at sende dem ind.
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2010 kl. 14:27
Citat: Sofus_100

Har et par Simms G4 waders med lynlås, og nu er lynlåsen utæt helt nede i bunden, nogle der kender problemet og ved hvad man gør ved det ???
Der er kun en ting at gøre gå ned til din forhandler og så vente på at de kommer over norge en tur til garenti vurdering alt efter hvor gamle de er skal du ikke altid bare regne med at få dem byttet da Simms ikke helt til tider retter sig efter den danske købelov....
 
/Søder
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2010 kl. 18:04
Havde nu ikke satset på garanti, da de er købt af en kammerat der har købt dem på eBay
Efterlyser bare om andre har haft samme problem, og hvad de har gjort ved det
Til top
bjørn s. andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bsa120

Tilmeldt:: 01 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 74
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bsa120 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2010 kl. 19:08
Hej hej, Har pt efter ca 50 timers brug (mest i Norge) ingen problemer med mine G4

Dog har jeg hørt, at der kan sætte sig urenheder fx. salt i lynlåsen.
Man kan rense den grundigt og så påføre noget "vandtæt lynlås halløj" som man køber i dykkerforretninger. 

En ting jeg fik at vide af sælgeren til mine var at man enten skal have lynlåsen helt åben eller helt lukket når man bruger/ikke bruger dem.
Eftersigende skulle det være mest skånsomt for lynlåsen.

Bjørn


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres