Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fursøen

 Besvar Besvar
Forfatter
John son Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Johnson

Tilmeldt:: 20 Jul 2010
Geografisk: Johnstrup
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johnson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fursøen
    Sendt: 02 Aug 2010 kl. 20:51
Inden denne uge er omme, tager jeg og nogle venner og og fiske ve fursøen i Holte. Og for at gøre det til en god tur, vil vi også helst fange nogle fisk, så jeg ville hører om nogle kan øse af deres erfaring med de fisk der lever i søen og hvordan man fanger dem? Jeg har fanget nogle aborrer på blink og spinder, men efersom mine venner ikke er lystfiskere og ikke har en lystfiskers tålmodighed, har jeg jeg tænkt mig at medefiske, efter gedder, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal gribe sagen an. Normalt ville jeg starte med at fange en mindre fisk og bruge den som agn, og smide den på et simpel forfang, med en trekrog, geddeforfang og flåd. Jeg ville bare vide om der er nogle der kender et bedre forfang til at medefiske efter gedder med.

På forhånd tak
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2010 kl. 21:09
skal i fiske fra land, båd, kano vandcykel eller hvad?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down