Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

makreller fra hanstholm

 Besvar Besvar
Forfatter
jakob jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bauer

Tilmeldt:: 27 Apr 2008
Geografisk: midtvest
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bauer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: makreller fra hanstholm
    Sendt: 02 Aug 2010 kl. 18:53
hejsa.
egentlig ville ungerne i put & take , men nu vil de ud og fange makreller fra molen i hanstholm. så jeg vil bare høre om der er
nogle bestemte steder i hanstholm hvor der er rimelig chance
for at de fanger en enkelt eller to.. på forhånd tak.....
Til top
simon leth Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
epoxyfisken Avatar

Tilmeldt:: 03 Jan 2006
Geografisk: vest
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér epoxyfisken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2010 kl. 19:10
Hej Jakob...

Der er flere moler i Hanstholm hvor du kan fiske makrel. Problemet for dig er nok at de fleste er meget lidt ´´børnevenlige´´...

Du skal også være opmærksom på at vinden skal have været i øst / sydøst i et par dage - ellers er det vilde vesterhav ikke tæmmet nok - hvis du forstår :)

MVH

Simon

Til top
jakob jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bauer

Tilmeldt:: 27 Apr 2008
Geografisk: midtvest
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bauer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2010 kl. 19:34
ja det var rart lige at få det med vinden med , men er det helt udelukket at de går ind ved sluserne ?? takker for svaret..
Til top
simon leth Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
epoxyfisken Avatar

Tilmeldt:: 03 Jan 2006
Geografisk: vest
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér epoxyfisken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2010 kl. 20:45
Så kendt er jeg heller ikke ved Hanstholm. Jeg har en ven som ved noget mere om det end jeg - du kan prøve at skrive til ham på den her side:

- se linket HER

bare brug forumet, så skal han nok give dig et kvalificeret svar
Til top
Peter Møller Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eisenia

Tilmeldt:: 30 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eisenia Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2010 kl. 20:46

Er det Hvide sande du mener der er ingen sluser ved Hansthilm,
Til top
jakob jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bauer

Tilmeldt:: 27 Apr 2008
Geografisk: midtvest
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bauer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2010 kl. 21:18
ja du har ret, jeg blander vist de 2 ting sammen.. er der mon muligheder ved sluserne i hvidesande ??? enten for makreller
eller et par fladfisk..
Til top
ole thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
borgergade

Tilmeldt:: 15 Jul 2010
Geografisk: Gandrup
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér borgergade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2010 kl. 21:39
Hej.

Er det lovligt at færdes på molerne i Hanstholm?
Til top
jakob jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bauer

Tilmeldt:: 27 Apr 2008
Geografisk: midtvest
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bauer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2010 kl. 22:08
aner det faktisk ikke , men der står altid nogen og fisker fra molerne..
Til top
simon leth Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
epoxyfisken Avatar

Tilmeldt:: 03 Jan 2006
Geografisk: vest
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér epoxyfisken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2010 kl. 22:13
Hej ole...

På nogle er det - men der er nogle steder der er ´´terrorsikring´´. Alle ved jo at Al quida vil angribe den danske fiskerflåde og dermed ødelægge vores handel...
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2011 kl. 11:01

SPAM SLETTET



Redigeret af laah123nu - 24 Jan 2011 kl. 17:59
Til top
N O H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset1

Tilmeldt:: 02 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2011 kl. 13:39

 Mange havne i Danmark er terror sikret, og der er områder der ikke må betrædes, uden tilladelse fra havnemyndighederne på stedet. Overtrædelse af de regler kaster en stor bøde af sig som ligger på ca 5000 kr. Så træd varsomt for de er vidio overvåget

Til top
Torben Skov Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
torben Skov Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér torben Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2011 kl. 14:30
Jeg troede at makrel overvintrer på dybt vand i Skagerak.
 
Jeg har ikke været i Hanstholm længe, men jeg tror ikke jeg turde at gå på ydermolerne i frostvejr. Har aldrig prøvet. Går I derud, så hold øje med vejret. Der er meget langt ind igen. For guds skyld bør man helt holde sig væk fra den lave mole lidt nord for havnen ved fiskemelsfabrikken. Den er livsfarlig selv i meget godt vejr og har dødsfald på samvittigheden.
Til top
mogens jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mogens jensen

Tilmeldt:: 03 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mogens jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2011 kl. 14:38
Emne: makreller fra hanstholm
    Sendt: 02 Aug 2010 kl. 18:53
ok gammel tråd at hente op!
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2011 kl. 15:38
Citat: haugset1

 Mange havne i Danmark er terror sikret, og der er områder der ikke må betrædes, uden tilladelse fra havnemyndighederne på stedet. Overtrædelse af de regler kaster en stor bøde af sig som ligger på ca 5000 kr. Så træd varsomt for de er vidio overvåget



Hvad gør de. Har de sat et skilt op hvor der står 'Må ikke betrædes. Må ikke bombes'. Så tror jeg nok om der er nogen, som vil blive bange!

Ej, men i alt alvor: Hvordan terrorsikrer man en havn?
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2011 kl. 16:14
kommer dagligt på Århus havn..... der er hegnet ind, og store skilte ved indkørsler til de områder hvor alm. mennesker ikke må komme...... men hvor effektivt det er, det skal jeg ikke kunne sige noget om.........
Born to fish, forced to work!!!
Til top
Carsten B. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
CarstenBeck

Tilmeldt:: 14 Aug 2002
Geografisk: Østjylland/Djurslands kyster
Status: Offline
Beskeder: 276
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CarstenBeck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2011 kl. 18:55
Makreller ved vestkysten er da, så vidt jeg ved i juli/august måned!
Og så efter en 2 til 3 dage med østenvind!
 
Tag du hellere ungerne med til p&t!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres