Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeri i Middelhavet ved ATHEN, Grækenland

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Ankersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mortenmorten

Tilmeldt:: 28 Jun 2010
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mortenmorten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeri i Middelhavet ved ATHEN, Grækenland
    Sendt: 06 Jul 2010 kl. 11:21
Hej alle,

sommerferien i år går til Grækenland, nærmere betegnet området omkring Athen, hvor jeg er blevet inviteret på bådtur med svigerfamilien ! for at kunne holde en hel uge ud med dem på en sejlbåd, tager jeg stangen med, så jeg kan få lidt ´´alene-tid´´ med fiskeri, hvis dette er muligt?

Men jeg har ingen anelse om hvilken type fiskeri der er muligt fra en sejlbåd, og hvilken type stang + agn der skal bruges?

er der nogen som har nogen form for kendskab til fiskeri dernede? Jeg forestiller mig at vi skal sejle rundt langs kysten det meste af tiden, men undertiden også på åbent hav. Kunne også være super hvis der er nogen der ved hvilke fisk man kan fange dernede?

håber nogen kan hjælpe

Mvh
Morten A
Til top
Morten Ankersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mortenmorten

Tilmeldt:: 28 Jun 2010
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mortenmorten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2010 kl. 11:36
sorry - første gang jeg poster herinde - prøver lige at slette et par af dem igen :)
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2010 kl. 14:45
Hej Morten - du kan få lidt inspiration på denne - rodede - men meget informative side. Der er også et forum og det er muligt at få svar på engelsk ;-)
Den handler om fluefiskeri men arter og byttedyr er også beskrevet..
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2010 kl. 14:46
og så får du sgu også lige linket

- se linket HER?

sorry....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum