Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

angelsport.de

 Besvar Besvar
Forfatter
Benno Bowman Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bowman

Tilmeldt:: 05 Jan 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bowman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: angelsport.de
    Sendt: 15 Apr 2010 kl. 18:17
nogle som har handlet hos dem hvad koster den at få varen hjem porto osv, er varen ok
Til top
Torben Schmidt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
speddy

Tilmeldt:: 05 Okt 2007
Geografisk: Sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér speddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2010 kl. 19:00
Hej, har købt en 2 delt 11´´ stang hos dem, super indpakning, kan ikke huske hvad det koste i porto, men giv dem et ring, for mit vedkommen der var penge at spare.

K&B Torben
Til top
Carsten B. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
CarstenBeck

Tilmeldt:: 14 Aug 2002
Geografisk: Østjylland/Djurslands kyster
Status: Offline
Beskeder: 276
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CarstenBeck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2010 kl. 19:29
Hej.
Firmaet er ok.
Pris for forsendelse fremgår tydeligt på deres hjemmeside!
Varen, og dermed kvaliteten bestemmer man selv.

Hvor svært kan det være!

Carsten

Til top
Tommy Erbs Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tommye

Tilmeldt:: 26 Jan 2010
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommye Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2010 kl. 20:53
jeg har handlet der og det mangler ikke noget, de har stort udvalg. porto ved jeg ikke noget om til danmark, jeg har en fiske makker der bor i tyskland og det er meget billigere med porto i tyskland, men det hele stå på nettet
mvh Tommy
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum