Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluetur til Norrefors

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hugo7272

Tilmeldt:: 14 Nov 2002
Geografisk: Solrød Strand
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hugo7272 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluetur til Norrefors
    Sendt: 07 Apr 2010 kl. 11:00
Hejsa
Jeg skal med på Jan & Bo´s fluetur til Norrefors d. 23 -25 april. Men jeg er bekymret for, at turen ikke bliver til noget, pga for få tilmeldte. Nu har jeg været med på turene de sidste 6-7 år og jeg synes det er et fantastisk smukt sted, hvor der er gjort meget for at regnbueørrederne har flotte hele finner. Der er udfordringer for både begynderen og den øvede. Der er to søer som er ganske fine, men det bedste er nu det afvekslende å-løb på ca.1 km.
Jeg har ingen økonomiske interesserer i Jan & Bo, men skriver dette for at få flere til at tilmelde sig turen, så den bliver til noget. Det vil gøre at turen ikke bliver aflyst og at jeg kan fiske der igen, samt at der er nogle af jer som ikke kender stedet, som vil få en oplevelse med Norrefors i Sverige. Se mere om stedet her: - se linket HER
Her er linket til Jan & Bo: - se linket HER
Fakta - afgang sen fredag eftermiddag, hjemkomst søndag aften. Pris 2000 kr. det er incl. mad, overnatning og fisk.

Vh Henrik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum