Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SIMMS HEADWATERS REEL BRIEFCASE or ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: SIMMS HEADWATERS REEL BRIEFCASE or ?
    Sendt: 30 Mar 2010 kl. 20:43
NYT HJULTASKE ??

Indrømmet at jeg har flere hjultasker såsom G Loomis, Vision og Airflo, men men jeg savner den optimale, hvor der er plads til større fluehjul med en solid diameter og så faldt jeg over:

- se linket HER

samt dernæst i vore fagre verden

- se linket HER

men har nogen erfaring med denne hjultaske og dens kapacitet, indretning, slidstyrke og plads til 3-5 inches flyreels + lidt småsager (forfang, loops, smørelse etc.).

Alternative forslag imødekommes, men kvalitet og ikke mindst funktionalitet skal være i top.

Tak for inputs derude ;-)

Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2010 kl. 21:31
Uden at vide det store om hjultasker, så tænker jeg umiddelbart på LOOP.
De har alt andet lige et af markedets største (og Grimmeste) large abor hjul nemlig optirunner i megaloop. hvis en hjultaske kan tage dette hjul så kan det tage dem alle.


/Allan
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2010 kl. 21:50
Ja, det kan der jo være noget om Allan.

Om hjulet er det grimmeste skal jeg ikke kunne sige, men brugere af hjulet har ladet mig fortælle, at det virker og det kan tage line ind ..... i en mægtig fart ;-)

Mit største hjul er et 4,5 inches og in respekt for mit tidligere køb af den nye G Loomis-hjultaske .... så bemærkede jeg hér til aften, at det nok var en fin fin taske, men dybden i ´´hjulhullerne´´ ( de 10 ) var bestemt ikke noget at prale af .... ja min gamle Vision var noget bedre. Nå, men vi kigger det hele an.

Tak for input Allan ...

hilsen
Per (y)
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2010 kl. 22:36
Jeg har denne taske, har også haft både den lille og store fra Loop.

Simms er lidt dybere, så ingen problemer med Loop Opti hjul. Dog er der flere små lommer osv. i Loops den store model.

Men det er smag og behag, jeg købte Simms for at matche min jakke...:-)
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2010 kl. 22:39
Hej Per

Mon ikke denne kunne være en mulighed?
- se linket HER

Kvaliteten plejer at være ok hos vision, og funktionaliteten er i top, der kan være hjul i den ;-)

Mvh
Lasse
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2010 kl. 22:54
Hej Lasse

allerførst lige stort tillykke til dig og fruen m.h.t. DM i fluekast.

Dernæst .... Vision reelbag ...
Jo, den ser faktisk ret så interessant ud og er på alle leder og kanter xx cm større end min G Loomis og min gamle hæderkronede Vision hjultaske. Den må jeg se på.

Et godt tip og tak for det Lasse.

Fluehilsen
Per ;-)
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2010 kl. 22:56
Tak for input og det med matche ´´min´´ jakke ...... tja' desuagtet reelbag i f.eks. G Loomis og stænger i samme verden ..... så er og bliver mine jakker .... Patagonia med mere end 15 års erfaring udi det mærke. Det matcher min person ;-)

Hilsen
Per
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres