Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

auktion

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Grønne Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
The Fisher Avatar

Tilmeldt:: 03 Sep 2009
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér The Fisher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: auktion
    Sendt: 16 Mar 2010 kl. 12:59
Gennem auktionen d. 10. marts solgte jeg en Cap til Henrik Minor Vedel.

Jeg har prøvet at henvende mig til ham, men ikke hørt noget overhovedet. Nogle af Jer der kender ham, samt har solgt noget tidligere til ham?
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 13:27
Jesper
Oplysningen ´´De Gule Sider´´ hos TDC - lister både hans adresse og et telefon nr. - så giv ham et ring - han kan jo være syg, på ferie - eller på job hjemmefra - det er trods alt kun 5 dage siden.
mvh
H.:-)
Til top
Jesper Grønne Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
The Fisher Avatar

Tilmeldt:: 03 Sep 2009
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér The Fisher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 13:37
Ja det er jo rigtig nok. Han får lige en uges tid mere. så prøver jeg at give ham et ring. Ellers så bliver den sat til salg igen!
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 15:50
Hej Jesper

- jeg ville mene at det er rimeligt at man har ca 8 dage til at reagere - så kan en uges ferie, jobtravlhed, påske, pinsen, sygdom o.s.v. som regel klares inden for det tidsrum.

Derefter ville jeg nok forsøge med et ring, så man kan få af vide om han har fortrudt, haft travlt eller været bortrejst. Hører man ikke noget efter 12-14 dage (måske på nær i sommerferie-perioden) ville jeg mene du roligt kan sætte tingen til salg igen.

mvh
Heinz
Til top
Henrik Minor Vedel Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
århusmanden

Tilmeldt:: 10 Maj 2008
Geografisk: århus
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér århusmanden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 16:32
Jeg har lige kontaktet Jesper.
Min computer har været ude af drift.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres