Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rørfluekugler

 Besvar Besvar
Forfatter
Bjarne Laursen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
BjarneL Avatar

Tilmeldt:: 18 Sep 2002
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 204
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BjarneL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rørfluekugler
    Sendt: 02 Feb 2010 kl. 11:28
Mit lager af kugler med 2,3mm hul er ved at være brugt op. Så vil høre om der er nogle der kender til et sted hvor man kan få rørfluekugler med et sådant hul. (de skal passe ind over FITS i small).

Håber der en nogle som kan hjælpe mig, da jeg har en stak Tempelhund fluer jeg skal have bundet.

/Bjarne
Til top
Børge Erland Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
BEJ.dk86

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 95
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BEJ.dk86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2010 kl. 13:25
Hej Bjarne
Jeg tror Grejbiksen i Århus har dem prøv at ringe til dem
mvh
Børge
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2010 kl. 15:55
Her kan de købes:

- se linket HER
Til top
jan fensten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jan fensten Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2004
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 168
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jan fensten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2010 kl. 15:58
Hej Bjarne

Jeg var et smut i Grejbiksen forleden. De har dine kugler på hylderne.

Venligst

Jan
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2010 kl. 16:05
jan fensten skrev: Hej Bjarne

Jeg var et smut i Grejbiksen forleden. De har dine kugler på hylderne.

Venligst

Jan


Av da;-)
Til top
Al Damlund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Damlund Avatar

Tilmeldt:: 18 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2010 kl. 17:15
Hej Bjarne
Har du prøvet Panduro Hobby, i min kones børnehave har jeg fået nogle transparente plastikperler hvor hullet, ca. 1 mm, er foret med sølv, de fås i flere farver. Men de er vist ikke helt i den størrelse du søger. Jeg kan tage nogle med i næste weekend, vi ses.
Al
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2010 kl. 19:02
Hej Esben
De har også stangen
Michael;-)
Til top
jan fensten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jan fensten Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2004
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 168
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jan fensten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2010 kl. 20:42
Uheldig formulering ;-);-)

Men mon ikke Bjarne har fundet sine cyclops allerede.

Venligst

Jan
Til top
Bjarne Laursen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
BjarneL Avatar

Tilmeldt:: 18 Sep 2002
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 204
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BjarneL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2010 kl. 20:50
hejsa alle

Så kan jeg bedre forstå jeg mangler dem....;-)

Nej har faktisk ikke fundet nogle endnu (men det kommer), problemet er at hullet i kuglerne er for lille til at FITS small kan komme igennem...

Al: de kugler jeg leder efter er til belastning af fluerne, glasperle giver ikke den vægt jeg er ude efter (du vil nok forstå mere efter næste weekend ;-))

Har dog snakket med Håkon Norling selv, så har et par ideer til hvor jeg kan finde dem. Så min søgen er forhåbentligt snart ovre..

/Bjarne
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres